Gå til innhold

Prisnivå e30


AVT
 Share

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, DanielStance skrev:

I hvilken verden er E34 overpriset? Sliter jo med å få 20k for de.

Delvis einig med deg. Er stor forskjell på dei bilane med stor motor og er i god stand kontra ein "heilt grei" 520i. Ein bra 535i eller 540i som er i bra stand og ser bra ut kan gå for 80k, nesten uavhengig av km.stand. Fortsatt eit stykke til E30-tilstandar, heldigvis, men eg trur at det vil auka i tiden framover. Samme med E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pisspreik. For en noelunde strøken 520 må du ut med rundt 30k. Har ikke sett en 520 gå til 50k.

Jeg slet med å få 20 for min og den var ikke SÅ rusten, det største problemet (kanalene) var jo fikset også.

E30 er overpriset. E34 er ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No blir ikkje 520i sett på som overmotorisert akkurat, og for folk som veit dette so gjer det at 520 (og ikkje minst 518!) blir litt uaktuelle når ein skal kjøpa. Når me kjem inn på originale 540'ar i bra stand so snakkar me ein ganske anna prisklasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, DanielStance skrev:

Pisspreik. For en noelunde strøken 520 må du ut med rundt 30k. Har ikke sett en 520 gå til 50k.

Jeg slet med å få 20 for min og den var ikke SÅ rusten, det største problemet (kanalene) var jo fikset også.

E30 er overpriset. E34 er ikke.

jeg snakker om pene biler, ikke halv shabby greier, e34 er overpriset med tanke på hva det er , spesielt hvis man begynner å se på 535 540 og m5, det er jo ikke verdt det. å jeg har sett opptil flere e34 520 525 til rundt 50, å mer en det å,

 

er jo ikke så lenge sia det vart solgt en en 520 til jeg tror det var 65 eller 70 tusen(en veldig bra en sådan), så jo e34 er overpriset om man skal ha noe som er helt og pent. men snakker du om en daily driver med div rust og bulker da finner man da noe mellom 15-30 et sted, fanken husker når jeg hadde e34 535 som herje/vinter bil , den hadde jeg i ca 3 år, å da lå en fin 535 stort sett mellom 60-90 tusen i hele den perioden jeg hadde den herjebilen, å en 535 er ikke så gromt at det gjør no.

 

e34 er overpriset , e28 er drøyt overpriset å e30 er sinnsykt overpriset.

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...