T.H.O Skrevet Juni 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2016 (endret) On 28.4.2016 at 12.16, sveigis skrev: Sorry sveigis, får ikke fjerna sitatet Skjer ikke så mye her. Men prøvde noen 80w LED i tåkelysa her for litt siden. Det synes kanskje ikke så godt på bildene, men det lyste så sterkt at det blei harry. Har bestilt 60w, så håper det blir litt mildere lys Litt vasking innimellom Var en tur på Jomfruland for litt over en uke sida. Måtte parkere på rullesteinene siden det ikke er skikkelig vei helt fram til hytta. Kjente at jeg var glad for at jeg har 18" med litt gummi da Endret November 25, 2017 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Fin tralle har selv kjørt traktorvei med e39, og 19" monsterfelger, kan virkelig anbefale å ikke alltid følge google maps! Var ikke noe særlig komfortabelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 Tviler ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 (endret) Fikk nye 60w LED pærer i posten her om dagen. Mye mer fornøyd med disse enn de på 80w Endret November 25, 2017 av T.H.O Freakshow og sveigis reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 19, 2016 Share Skrevet Juni 19, 2016 Godt å se den for stell.:) Ble fint med lysa ,må gjøre noe med lysene selv. Skulle ønske jeg kunne få noe mer lys på angel eysa mine. Du har kanskje noen tips?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 Har egentlig ikke noen andre tips enn å bytte til LED Jeg ville hatt sterkere lys i originalfargen selv, men fant ikke pærer med den fargen. Så da blei det heller nye Mtec v3 fra Ebay til ca halv pris av hva de egentlig koster. http://www.ebay.com/itm/172220909860 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet August 12, 2016 Forfatter Share Skrevet August 12, 2016 (endret) Plastidip på listene og korroderte speilarmer. Funka bra og ser bra ut, på avstand Endret November 25, 2017 av T.H.O Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 Ble veldig mye finere med en gang . Var din bil og oksidert ved speil? Ps liker de felga dine forresten. Hva hetet de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet August 12, 2016 Share Skrevet August 12, 2016 Heter?:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet August 13, 2016 Forfatter Share Skrevet August 13, 2016 Ja det hjelper å få de sorte Speilarmene var ganske ille. Hadde ikke noen forventning om at plastidipen ville feste seg der, men det gikk bra. Felgene er vel kopi av style 124 fra Alutec. Er 18" jeg har, men tror en får de i 19" og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet August 18, 2016 Forfatter Share Skrevet August 18, 2016 (endret) Fant ut at jeg skulle sjekke dreneringa til panoramaen idag. På innsiden av baklyktene er det en slange med en plugg/ventil i enden, og disse var full av dritt. Vet ikke om den har blitt sjekka av tidligere eier, men den pluggen kommer neppe på igjen i mitt eie hvertfall Endret November 25, 2017 av T.H.O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 (endret) Voksa bilen her tidligere i høst. Var fornøyd helt til første håndvask, etter det la vannet seg som et tykt lag på bilen. Butter wet wax fra Chemical Guys. Vil ikke akkurat anbefale den til noen Første berøringsvask på høyre side, og bare spylt på venstre Den neste voksen landa på Fusso etter mye bra omtale rundt om. Bilen har fått bare en håndvask etter at den ble lagt på, men det virker som om at den holder bra Endret November 25, 2017 av T.H.O Shattered, ErikTveit og sveigis reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 fusso holder veldig bra! og da mener jeg veldig bra! holdt hele vinteren og hele sommeren og jeg vasker bilen 1-2 ganger i uka angående butter wet wax så er det bare en show voks er en voks du lekker før treff fordi den holder ikke mange ukene om ikke bare 1 uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 Godt å høre at den er holdbar etter den nedturen med butter wet wax Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå