Gå til innhold

Min E61 525dat


T.H.O
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...

Våkna opp til en nedsnødd E61 her i helga :)

Tung våt snø er ikke morro når snøfreseren streiker, men har jo godt av å få litt trim og ^_^

DSC_1286.thumb.JPG.e5ee21743a1b02a6fc5abaf7b6efee94.JPGDSC_1289.thumb.JPG.19787b082a12c0d8dab0ec81988a47e7.JPG

Endret av T.H.O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Endelig en dag med et par plussgrader, så da gikk det ann å gi bilen en skikkelig håndvask hjemme :)

Syns Fussoen begynner å bli litt slapp på dørsidene. Vannet henger mer igjen her enn på resten av bilen. Men merker at bilen er lettere å holde rein nå enn før, da det ofte holder å bare spyle av den for å få den passe rein nå.

Før og etter vask :)

DSC_1503_-_Copy.thumb.JPG.696adf15f416a69aee09b71f354093b1.JPGDSC_1507_-_Copy.thumb.JPG.4921f5deb38752f62099b3b6265004aa.JPG

Endret av T.H.O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Shattered skrev:

Ser bra ut! Veldig lyst på e61 selv for tida, spesielt siden E39'en er klar for å knertes :P

 

Er bare å handle da :)

Knallgode biler syns jeg. Prisene har falt en del siden jeg kjøpte denne, så det er jo mulig å få tak i M-sport til gode priser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, T.H.O skrev:

 

Er bare å handle da :)

Knallgode biler syns jeg. Prisene har falt en del siden jeg kjøpte denne, så det er jo mulig å få tak i M-sport til gode priser nå.

Har fulgt med ei stund, og det er mange fine biler til greie priser. For min del blir det minst sekser i hvert fall, usikker men frister litt med manuell kasse! :) Ser de har falt i forhold til E39 også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jadda, da røyk varmeapparatet 😛

Det har blåst litt pulserende i det siste, og fungert litt av og på de siste dagene. Men idag var det ikke liv i det i det hele tatt.  Koster heldigvis ikke all verden for et nytt, men selve jobben er vel litt halvstor 😁

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, T.H.O skrev:

Jadda, da røyk varmeapparatet 😛

Det har blåst litt pulserende i det siste, og fungert litt av og på de siste dagene. Men idag var det ikke liv i det i det hele tatt.  Koster heldigvis ikke all verden for et nytt, men selve jobben er vel litt halvstor 😁

 

Sånt er jo hyggelig før jul :(.

Er det viften eller selve registeret som må byttes?

Bilen din ser veldig blank ut på de siste  bildet og er en flott e61.:).

Syns det er ekstra gøy med sånne e6x tråder ,så hvertfall jeg blir glad når du slenger ut en updates :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sveigis skrev:

Sånt er jo hyggelig før jul :(.

Er det viften eller selve registeret som må byttes?

Bilen din ser veldig blank ut på de siste  bildet og er en flott e61.:).

Syns det er ekstra gøy med sånne e6x tråder ,så hvertfall jeg blir glad når du slenger ut en updates :)

Ja kjempehyggelig 😂

Regner med at det er selve vifta. Ser at det er fler med E6x som har hatt samme symptomene før vifta har ryki helt. Får ikke kjangs til å bytte den før etter nyttår heller, så da får bilen hvile en stund.

Jo takk. Den fikk en runde med maskinpolering i sommer, så den ser grei ut. Hvertfall på avstand 😀  Den er nok ikke så fin i lakken som bilen din er. Men kan sikkert få den bedre med litt trening på poleringsmaskin.

Prøver å oppdatere litt innimellom. Syns selv det er morro å se på andre sine tråder, følger med på din spesielt. ☺ 

God jul 🎅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk bestilt nytt varmeapparatet fra Koed igår. Koed gjør en god jobb og sender pakken tidlig på morgenen, så da tenkte jeg at jeg har pakken enten idag eller i morgen. Følger pakken på posten.no, men den var ikke innom Stokke igår som den pleier, rart tenkte jeg.

Sjekket igjen idag, og da får jeg litt hakeslepp når jeg ser at posten har sendt pakken via Skodje i Møre og Romsdal, 63 mil! herfra, og forventet levering 04.01.17.. Ærre mulig...! :x

Fikk demontert alt igår, så alt er nesten klart til å montere den nye. Skal fjerne telefonboksen i midtkonsollen nå som jeg først har den ute, har jo god til det nå i det minste :roll:

DSC_1624.thumb.JPG.2b280b0dcf229834f31a04d62408fa36.JPG

DSC_1616.thumb.JPG.9b93b383b819c08d72201633747a3144.JPG

DSC_1615.thumb.JPG.1c1ef5e25fe63df3fea9cfb4e11244bc.JPG

Endret av T.H.O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordna seg heldigvis med pakka :)  Posten beklaga at de hadde sendt den feil, og sendte den med ekspress over natt fra Møre. Så fikk den levert på døra kl 12 idag.

Er godt igang med montering og har fått testa at den nye kupevifta funker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...