Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg skal ha hjul til alpinhvit F30 sedan m-sport, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg. Det er jo så mye fint! Men jeg har falt litt for Vossen CVT og Velgen VMB5. Hva syns dere? Kom gjerne med andre forslag og bilder :)  Budsjettet er på 30k

Vossen CVT:

BMW_3%20Series_VVSCVT_68b.jpg?width=1600

DSC_9633edit_zps5b2c8301.jpg

Velgen VMB5

2-BMW-F30-Velgen-Wheels.jpg

10-BMW-F30-Velgen-Wheels.jpg

7-BMW-F30-Velgen-Wheels.jpg

Endret av Ronny M
Skrevet
  På 9.4.2016 den 18.30, DanielStance skrev:

Ut av disse to hadde jeg valgt sistnevnte uten å nøle. Jeg syns ikke Vossen CVT er noe spessielt fin.

Expand  

Jeg syns CVT er fin, men jeg begynner å helle mot at Velgen er finere :)

Skrevet
  På 9.4.2016 den 21.36, Marius2002 skrev:

Hva med OZ Superturismo LM i graphite-fargen. Litt utenom CVT som er veldig inn for tiden(ikke rart da de er kul). :) 

d64bf09ee86bab5a420ec5c945f01147.jpg

Expand  

Det blir aldri feil med superturismo nei :) Men jeg har kanskje lyst til å gå for en stil som er litt mindre motorsport, hvis du skjønner. Jeg tenker en plass mellom luksuriøs og sportslig på en måte :) 

Kanskje noe sånt som Avant Garde M615. Den er veldig lik, men mer stilren

_DSC6208.jpg

_DSC6231.jpg

Skrevet
  På 10.4.2016 den 13.36, Mr Mykland skrev:

Har en alpinhvit f31 jeg selv lurer på vossen cvt eller Oems cvt som egentlig er samme felg som vossen sin ;) 

Expand  

Ja de ser så godt som identiske ut, men Oems er halve prisen regner jeg med? :) 

Skrevet
  På 10.4.2016 den 13.44, Ronny M skrev:

Ja de ser så godt som identiske ut, men Oems er halve prisen regner jeg med? :) 

Expand  

Mhm, men har ikke funnet noen i Norge som selger disse... Må til Svergie som jeg kan finne ut av for å få tak på de :)

Skrevet
  På 10.4.2016 den 14.06, Mr Mykland skrev:

Mhm, men har ikke funnet noen i Norge som selger disse... Må til Svergie som jeg kan finne ut av for å få tak på de :)

Expand  

Jeg var innom Dekkspesialisten i Skien her om dagen, der hadde de en felg i butikken som var helt lik CVT. Jeg husker ikke hvilket merke han sa det var, men de kosta halvparten av Vossen. Han sa også noe om at de kun var å få i 20"

Skrevet

Hmm, Oems cvt fåes i 19" også. Har bestemt meg for at jeg skal ha i 19" ;) Grise lekkre de Velgen felgene men mitt budsjett strekker seg nok ikke så langt :P

Skrevet
  På 10.4.2016 den 14.19, Mr Mykland skrev:

Hmm, Oems cvt fåes i 19" også. Har bestemt meg for at jeg skal ha i 19" ;) Grise lekkre de Velgen felgene men mitt budsjett strekker seg nok ikke så langt :P

Expand  

Jeg har tenkt å gå for 19" jeg også. 20" er finere, men det går jo ut over komforten :) Men jeg har aldri kjørt en bil med 20" så jeg vet egentlig ikke hvor mye verre det blir..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...