Gabz Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 (endret) Er på utkikk etter et interiør til min E39 sedan uten nedfellbare seter. Må være svart skinn, og må være elektrisk. Helst med memory. Sportseter/contourseter er stort pluss! Noen som har? Endret April 13, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 12, 2016 Share Skrevet April 12, 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74095738 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 13, 2016 Forfatter Share Skrevet April 13, 2016 Skulle helst hatt elektrisk og uten nedfellbare bakseter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Jeg har 2 comfor seter i sort skinn om det hjelper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 (endret) Tror det blir å kjøpe komplett i første omgang, dessverre. Men skal si ifra eventuelt! Endret April 19, 2016 av Gabz liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Du får si ifra. Er full elektrisk. El nakkestøtte og luftbelger i rygg/sidestøtte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 Er det ødelagt på siden der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Bare slitt i fargen . Har farge så kan farge opp før evt salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 Tenkte på det knappedekselet? Eller ser jeg bare feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 de stole kunne godt jeg tenkt meg, jeg har sånne sports skinn stoler i min, å de er ikke snille for oss feite kara med næringsvett liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 4 minutter siden, stig. skrev: de stole kunne godt jeg tenkt meg, jeg har sånne sports skinn stoler i min, å de er ikke snille for oss feite kara med næringsvett Noe du skal kvitte deg med? Trenger svart førersete, tror det er mer plunder å trekke om enn å bare bytte hele driten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Bytter gladelig mine to svarte skinn sportstoler mot no org std evnt comfort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Ja da vart det handel mellom meg å liffi da liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå