Hollabaloo Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 (endret) Hvilken magisk "cold climate" versjon er det dere snakker om til denne 1997-modellen? Den finnes ikke i BMW sine delelister, der er det kun en type... Dårlig gjort å forvirre TS med erfaringer fra FL-modellene deres (2001+) som faktisk har valget mellom cold climate og ikke cold climate Endret April 17, 2016 av Hollabaloo Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 Jeg beklager at jeg åpenbart har feilinformert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
odinalfred Skrevet April 17, 2016 Forfatter Share Skrevet April 17, 2016 Hehe, da blir det nok den på ebay. I samme slengen må jeg bare spørre: Hvilken motorolje vil dere anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 BMW sin, Castrol, Mobil1. Fullt syntetisk 0W-40, 5W-40 eller 10W40 om du ikke bor der det blir veldig kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå