Daniel. Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 Da er jo det bare 2 alternativ igjen Dreie opp senter, eller lete og lete etter et sett med E39 nav åpning Har jo noen fine 7 serie felger også, men de er såpass store at da må du nesten kjøre lavprofil dekk + senk for at det ikke skal se rart ut
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Skrevet August 29, 2016 1 minutt siden, DanielStance skrev: Jau, det er nok det Det må bli noen form for senk etterhvert også ja.. Slik den står nå, så står bilen på orginale fjærer, altså ikke M-sport. Dette synes jo jeg er grise kjedelig.. Jeg fikk med M-sport demperne, men de så ut som de hadde vært på havets bunn i årevis, så de gikk i søppla!
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 Nå, Bækkmann skrev: Jau, det er nok det Det må bli noen form for senk etterhvert også ja.. Slik den står nå, så står bilen på orginale fjærer, altså ikke M-sport. Dette synes jo jeg er grise kjedelig.. Jeg fikk med M-sport demperne, men de så ut som de hadde vært på havets bunn i årevis, så de gikk i søppla! Jepp, ser ut som at den har godt av litt senk Bækkmann reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 åja ingen som skulle høre det tredje alternativet nei
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Skrevet August 29, 2016 2 minutter siden, Freakshow skrev: åja ingen som skulle høre det tredje alternativet nei Omforladels! få høre!
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 Nå, Freakshow skrev: åja ingen som skulle høre det tredje alternativet nei Nei, vekk med deg! Haha neida, PLIIIIIS fortell!
Freakshow Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 2 minutter siden, Bækkmann skrev: Omforladels! få høre! 2 minutter siden, DanielStance skrev: Nei, vekk med deg! Haha neida, PLIIIIIS fortell! *leke dame* nei nå er det forseint! haha! neida så joda så yes! dette er den dyreste av de 3 vi snakka om! bygge om navene fra e60/61
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Skrevet August 29, 2016 Det er det faktisk ikke verdt! xD Freakshow reagerte på dette 1
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Skrevet August 29, 2016 Så igjennom den orginale utstyrslista nå nettopp, og her står det følgende: 780 M Lt/aly Wheels Parallel Sp.mixedtyre Og bildet som illustrerer bilen viser: Hvorfor. Hvorfor i alle dager er det så JÆVLIG vanskelig å ta vare på bilens orginale felger!? Jokkke, sveigis og Daniel. reagerte på dette 3
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 Nå, Freakshow skrev: *leke dame* nei nå er det forseint! haha! neida så joda så yes! dette er den dyreste av de 3 vi snakka om! bygge om navene fra e60/61 Kvinnfolk ass... Haha, ja det stemmer, har egentlig glemt det Men med mindre du er så (u)heldig at ALLE 4 hjullagrene er dårlig, så er det alt for mye jobb for at det egentlig er noe vits, eller verdt det.
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 Nå, Bækkmann skrev: Så igjennom den orginale utstyrslista nå nettopp, og her står det følgende: 780 M Lt/aly Wheels Parallel Sp.mixedtyre Og bildet som illustrerer bilen viser: Hvorfor. Hvorfor i alle dager er det så JÆVLIG vanskelig å ta vare på bilens orginale felger!? Haha såpass! Dumt å kvitte seg med de felgene Jeg har heller ikke original felgene til min E34 Ganske sikker på at den egentlig skal ha Style 10 (har det som reservehjul også), men jeg fikk bare med noe Style 16 felger.
Bækkmann Skrevet August 29, 2016 Forfatter Skrevet August 29, 2016 3 minutter siden, DanielStance skrev: Typisk Jaja, nå klarte dere å få meg litt for gira på å skaffe noen penere felger.. Jeg har en leilighet som skal pusses opp også! Daniel. reagerte på dette 1
Freakshow Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 8 minutter siden, DanielStance skrev: Kvinnfolk ass... Haha, ja det stemmer, har egentlig glemt det Men med mindre du er så (u)heldig at ALLE 4 hjullagrene er dårlig, så er det alt for mye jobb for at det egentlig er noe vits, eller verdt det. haha! bare måtte! tenkte jeg skulle gjøre det på 530´n den tid den gang hjulagrene går om jeg bytter først foran så bak veit jeg ikke men i will do it!
Daniel. Skrevet August 29, 2016 Skrevet August 29, 2016 Nå, Freakshow skrev: haha! bare måtte! tenkte jeg skulle gjøre det på 530´n den tid den gang hjulagrene går om jeg bytter først foran så bak veit jeg ikke men i will do it! Hadde det vært like enkelt som på f.eks VW Golf 5/VW Touran, så hadde jeg ikke nølt engang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå