Anderspr0 Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Hei. Vært på verksted med min e91, og var slakke i stabstag. Med dette er der vel foringene på festene til staget som må byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Det er det mest naturlige ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Ville ikke trodd det. Vi bytter del nr 5 i bøtter og spann på jobben på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Kan faktisk være de mente det, men da er det iaf for meg mer naturlig å kalle delen støttestag eller lenkearm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 Denne er vell enkel å bytte selv? Må begge sider byttes, hvis en er slitt? må også bytte endeledd bak, enkelt og begge sider? Forresten, er en kakklelyd i humper, derfor hadde jeg den inn, og fikk beskjed om slakke i stabstag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelk Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Det er ingen problem å bytte støttestaget selv. Simpel jobb. Jeg fikk beskjed at det ikke var nødvendig å bytte på begge sider, så bytte selv bare på ene siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 30, 2016 Share Skrevet April 30, 2016 Klikkestaget er enkelt å bytte og du trenger kun å bytte den som trengs å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderspr0 Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Fikk også merknad på øvre indre bærekule bak. Noen link til delen? Finner den ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå