MrX Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Hei. Skal til å skifte veivhusventilasjon på min E39 520i. Lurer på om noen her vet hvor den er billigst å kjøpe dette? Eventuelt en link til siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Noen som har handlet fra ebay fra Kina. Veldig billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrX Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 Har hørt så mye forskjellig om produktene fra Kina. Holder en knapp på å kjøpe fra en ordentlig side/plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 GS har original til under 600. Ville absolutt kjøpt original når det er såpass små beløp det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrX Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 Har du link mcbanan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrX Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 Jeg fant det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Kjører uoriginal fra Koed på min, funker like bra og koster mye mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå