Gå til innhold

Mista låseadapter til låsebolt- noen løsninger?

Skare1
 Share

Anbefalte innlegg

Solgte min BMW 528i i dag. Jeg ble enig med kjøperen om at sommerhjula som sto på ikke skulle medfølge, da han ikke likte så store hjul. Når jeg skulle legge om til originale sommerhjul, var låseadapteren til låsebolten søkk vekk. Dette endte med at jeg ikke fikk bytta hjul. Vi ble derfor enig om at jeg skulle finne adapteren og bytte om hjula hjemme hos han. 

Det er et godt stykke å kjøre, og jeg må finne en adapter til låsebolten som passer. Er et sett med adapter til låsebolt til E39 å få kjøpt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, torx hørtes ikke dumt ut som siste løsning, nei 

13 timer siden, Otis skrev:

BMW selger dette.

Men om du ikke trenger en låsebolt, eller du er lei av dette, så skal visstnok en diger torx være kurant og banke inn.

Skjønner at BMW har dette, men de klarer vel ikke å finne ut hvilken jeg har? Regner med at det er ganske mange forskjellige versjoner av denne? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener BMW har 32stk. forskjellige låser. Dra til nærmeste forhandler og forklar situasjonen så finner de frem et skrin med alle 32, her må dere da bare teste til du finner lik type. "Nøkkelen" koster 119,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde greit å ødelegge en låseadapter dro jeg bare til BMW og fikk en ny over disk. 80-90 spenn den gang. Om du tar bilder av bolten og måler litt så greier de helt sikkert å finne rett adapter til deg. Stikk evt. innom med bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...