Otis Skrevet Mai 23, 2016 Skrevet Mai 23, 2016 Tja, du kan jo bare løsne på en slange eller fylle på universal.
Fabian Knutsen Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Skrevet Mai 24, 2016 Er det muilig at ekspansjonstanken ikke viser noe, ettersom det er helt tomt ? Er det noen som vet om man må tømme ekspansjonstanken for å ta den ut, eller ligger den i et eget "kammer" ?
Otis Skrevet Mai 24, 2016 Skrevet Mai 24, 2016 Jeg tror ikke jeg forstår hva du mener, men forsøker å svar uansett. Om ekspansjonstanken er tom, så kan du jo ikke se kjølevæsken. enkelt det. Du trenger vel ikke å tømme den før du tar den ut, men alt vil jo renne ut når du tar av alle slangene. Hva du mener med "kammer" i ekspansjosonstanken forstår jeg ikke.
Fabian Knutsen Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Skrevet Mai 24, 2016 Mulig jeg forklarer det litt vanskelig, skal prøve på nytt. Er det mulig at nivåsensoren ikke gir noe varsellys inn på dashbordet, pågrunn av at det er helt tomt i ekspansjonstanken? , har ikke klart å sette meg inn i hvordan den fungerer. Og videre til "kammeret". Jeg synes bare jeg leste en plass at sensoren står i et eget "kammer" slik at man skal kunne bytte den, uten å tømme kjølevesken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå