Stine2405 Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Hei! Jeg DESPERAT! Da jeg skulle starte bilen i går kveld, begynte ALLE varsellampene å blinke. Hva kan være problemet? Alt kommer jo ikke på en gang? Den viser absolutt alt! Og rattet er plutselig hardt, men mykner opp ved litt fart på bilen... Legger ved bilder av feilmeldingene. Gjelder en bmw 530d F10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Hadde noe lignende tilfellet da på en golf 4. Akkurat samme feilmelding, det visste seg å være gåen dynamo, mulig det kan være tilfellet her`? Uansett ta en diagnose snarest PS: Evt sjekk batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine2405 Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 7 minutter siden, gallay skrev: Hadde noe lignende tilfellet da på en golf 4. Akkurat samme feilmelding, det visste seg å være gåen dynamo, mulig det kan være tilfellet her`? Uansett ta en diagnose snarest PS: E evt sjekk Har sjekket batteri. Det er helt fint, ser det ut som. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Du må ta en diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 36 minutter siden, Stine2405 skrev: Har sjekket batteri. Det er helt fint, ser det ut som. Hva sjekket du? Spenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 15 minutter siden, Otis skrev: Hva sjekket du? Spenning? var samme jeg tenkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå