Pal Ostgard Skrevet Januar 12, 2017 Share Skrevet Januar 12, 2017 Du må bytte hele bærearmen,da bærekula er en del av armen. danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2017 29 minutter siden, Pal Ostgard skrev: Du må bytte hele bærearmen,da bærekula er en del av armen. Ok takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2017 Da var det bestilt litt deler til bilen. Mangler bare bærearmer, bremserør og bremsevæske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 13, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2017 Da har jeg vært nede i byen hos Lator skiltfabrikk og hentet mine ny-presset, tidsriktige skilt Meget fornøyd! Knipset også et par bilder mens jeg trasket forbi bilen Har trekk til bilen som skal være på, men har problemer med at vinden akuratt her er så sterk at den blåser det av om natten, så holder på med en litt bedre patent. Vil slippe legge noe direkte oppå. Rev også av prøveskiltene etterpå. tpmek, Gorg og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2017 Hva skjer her? Any ideas? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 23, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2017 Lite innhold for tiden men skjer ganske mye forskjellig fordeom. Har bestent meg for nå skal trådene skilles ettersom jeg ikke helt vet om jeg kan beholde prosjektbilen eller om den skal flyttes. Uansett så blir grønne bønne nok litt mer enn originalt planlagt så ser nå trangen til egen tråd. Kommer med link når den er oppe å gå NaCel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 24, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2017 Ny tråd til grønne bønne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 27, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2017 Minner på ny tråd Sjekk gjerne ut om du ikke enda har. Ikke så stor enda men vokser litt å litt Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 Vil du kjøpe prosjektbilen så legg gjerne et bud på innboksen. Følger med en del nye deler som kan leses om i tråden samt karosseri snurren Bud bør være over 10 000,- Lagt ut annonse på finn med 15 000 eller bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Januar 29, 2017 Share Skrevet Januar 29, 2017 Green bean all the way no altso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Januar 29, 2017 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2017 47 minutter siden, RF91 skrev: Green bean all the way no altso? Ja uten jobb så krever desverre prosjektet mer enn jeg kan gi det desverre. Blir den ikke solgt så blir det flyttet til stavanger og lagret i kontainer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Februar 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2017 Nå har jeg tenkt litt og blir ikke dette solgt i nærmeste fremtid så blir karosseri slevert på høgger og deler solgt ut seperat. Vil heller gi min fulle oppmerksomhet til den grønne da den har et mye bedre utgangspunkt og ikke minst ikke har skade i rammen slik som denne. Synd, men slik blir det. Takker for alle som har fulgt med, og skulle noen trenge noen deler så skrik ut. -Torje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå