Gå til innhold

Hol i vakumslange M52TUB25

mcbanan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Bytta tennplugger på bilen idag, og i den forbindelse la eg merke til eit hol i det eg antar er ein vakumslange. Eg kjente ikkje trykk der, men antar at det er ein vakumslange. Er det nokon som veit kva slange dette er? Er sikkert ikkje lett å sjå på bildet, men er den i midten.

IMG_0485.jpg

Endret av mcbanan
La til nye stikkord
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ein M52TU, men er sikkert mykje samme som M54 ja. Fant den på ETK hjå GS, der ser det ut som det skal være slangeklemme der. Eg får ta meg ein telefon til BMW imorgen og høyre med dei. Ser ihvertfall overkommelig ut å bytte sjølv :) Mange takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dykk seier det er ein stor jobb antar eg at dykk tenker på å bytte heile veivhusventilasjonen? Denne øvre slangen antar eg at lar seg bytte relativt lett?

Eg har ihvertfall bestilt meg ny slange på GS idag. Var fleire variantar av desse slangane, så var viktig å sjekke opp mot chassinummer. Har aldri hatt noko symptom på tett/ødelagt veivhusventilasjon, så satser på at det held å bytte denne slangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, den slangen får man ikke løs på en kurant måte mener jeg. Uten å være heldig. Den er jo festet til en annen plass under manifolden som er veldig trangt å komme til. Men det er jo bare å forsøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger opp litt her. Henta slangen på GS og bytta den idag. Var ingen problemer å komme til, tok meg berre 15min til tross for litt kløning med å få av koblingen på motsatt side frå bildet i første post. Var ikkje festa under innsuget, men under den spreder-saken på toppen av innsuget, på begge sider.

Må nok være eindel forskjellar på m52, m52tu og m54 når det gjeld denne returslangen, så pass på dersom ein skal bestille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...