Ronny M Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) På denne bilen er det ingen knapp til å deaktivere auto-stopp/start funksjonen. Jeg vil gjerne at motoren holdes igang når bilen står stille. Så det store spørsmålet er om det går an med koding? Endret Mai 25, 2016 av Ronny M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2016 Hva trenger jeg for å komme i gang med koding? Jeg trenger selvfølgelig software og en kabel med plugg som passer bilen. Hvor får jeg tak i dette? Noe mer jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 26, 2016 Share Skrevet Mai 26, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 (endret) Takk jeg har postet der også nå, men det er ikke så mye aktivitet der virker det som. Endret Mai 27, 2016 av Ronny M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 Er det noen som kan hjelpe meg med å deaktivere autostopp/start (ASS) Jeg betaler generøst til han som fikser dette for meg. Ta kontakt hvis du har utstyr og know-how Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Vis du bor i nærheten av Oslo ville jeg sendt en pm til Sweetbmw her på forumet. Han har utstyr å vet hva han gjør:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 3 timer siden, Sand1 skrev: Vis du bor i nærheten av Oslo ville jeg sendt en pm til Sweetbmw her på forumet. Han har utstyr å vet hva han gjør:-) Takk for tipset! Bor i Skien, så det er ikke langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 SI B12 15 12 Hmm Det ligger jo en tis på denne auto start stopp funksjonen. Da kan jo bilsalongen eller gs gjøre dette:-) Koster ikke all verden der, blir som en software oppdatering som er fra 1500 til 2000 kr Legger ved tis`en som er publisert http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=636783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Mai 28, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2016 (endret) Bilsalongen sier at de har slutta å gjøre dette :-/ Jeg har ikke hørt med GS Endret Mai 28, 2016 av Ronny M Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 Det kom ikke som noe Bombe at bilsalongen sier det! Hør med GS er rimelig sikker på at det fikser seg der:-) TIS Er technical information system fra bmw så de har ikke så mye de skulle ha sagt, når bmw har gått ut med informasjonen selv! blir litt oppgitt hvor komplisert kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 30, 2016 Share Skrevet Mai 30, 2016 Hvor komplisert det kan være er at denne funksjonen ikke er gjeldene for "e" biler......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 (endret) Svarte, Det er en slik hybrid sak dette. La ikke merke til "E" før du skrev det. Da er nok saken annerledes ja. Tenkte F Serie. Beklager, legger meg lang flat der gitt. men bilsalongen har som regel vært vanskelige på slike"modefiseringer" over tidenes løp også. Hadde det ikke vært for at det er hybrid så hadde det gått. Har ikke vendt meg til tanken på at bmw har kommet med hybrider. Men er nok ikke noe vei utenom fremover. Endret Juni 2, 2016 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 1 time siden, Sand1 skrev: Svarte, Det er en slik hybrid sak dette. La ikke merke til "E" før du skrev det. Da er nok saken annerledes ja. Tenkte F Serie. [...] SweetBMW mente ikke e-serier, men derimot e som i eDrive. Bilen det er snakk om er en F30 330e. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sand1 Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 (endret) Jeg skjønte det derfor jeg skrev at jeg ikke la merke til "e" får han skrev det. Er ikke 330e hybrid altså? Tenkte f30 330 men når han presiserte "e" så gikk det opp et lys for meg ar det har jo kommet noe nytt på markedet. En slik hybrid sak(e-drive) Endret Juni 3, 2016 av Sand1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 Okei, det virket ikke som du skjønte det når du skrev at du egentlig tenkte F-serie. Ja, 330e er en ladbar hybrid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå