Gå til innhold

Kode 330e hybrid?

Ronny M
 Share

Anbefalte innlegg

På denne bilen er det ingen knapp til å deaktivere auto-stopp/start funksjonen. Jeg vil gjerne at motoren holdes igang når bilen står stille.

Så det store spørsmålet er om det går an med koding?

Endret av Ronny M
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sand1 skrev:

Vis du bor i nærheten av Oslo ville jeg sendt en pm til Sweetbmw her på forumet. Han har utstyr å vet hva han gjør:-) 

Takk for tipset! :) Bor i Skien, så det er ikke langt unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom ikke som noe Bombe at bilsalongen sier det! Hør med GS er rimelig sikker på at det fikser seg der:-) TIS  Er technical information system fra bmw så de har ikke så mye de skulle ha sagt, når bmw har gått ut med informasjonen selv! blir litt oppgitt hvor komplisert kan det være? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte, Det er en slik hybrid sak dette. La ikke merke til "E" før du skrev det. Da er nok saken annerledes ja. Tenkte F Serie. Beklager, legger meg lang flat der gitt. men bilsalongen har som regel vært vanskelige på slike"modefiseringer" over tidenes løp også. Hadde det ikke vært for at det er hybrid så hadde det gått. 

Har ikke vendt meg til tanken på at bmw har kommet med hybrider. Men er nok ikke noe vei utenom fremover. 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sand1 skrev:

Svarte, Det er en slik hybrid sak dette. La ikke merke til "E" før du skrev det. Da er nok saken annerledes ja. Tenkte F Serie. [...]

SweetBMW mente ikke e-serier, men derimot e som i eDrive. Bilen det er snakk om er en F30 330e. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det:-) derfor jeg skrev at jeg ikke la merke til "e" får han skrev det. Er ikke 330e hybrid altså? Tenkte f30 330 men når han presiserte "e" så gikk det opp et lys for meg ar det har jo kommet noe nytt på markedet. En slik hybrid sak(e-drive)

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...