Djwik Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 (endret) har hatt denne e38en for salg en stund tok til fornuft da ingen var intresert i å kjøpe den den har stått lagret i en god stund og ikke blitt brukt så da får jeg sette den i stand å bruke den bilen er helt sjef å kjøre motorn skal være bra på den men den har noen syk dommer M52b28 selv etter å være påkostet 15k i deler vanos slår ikke inn(el feil i eller til vanos ventil) og den får for mye bensin motor går på alle syl men er dau som faen og er vel ikke så mange e38 i norge som er 007 registrert etter som e38 var med i bond filmen tomorrow never dies i 97 denne har ikke noe med filmen og gjøre kommer ikke til å gjøre stort med denne annet en å fikse feila få på M-paralell felger(må kjøpes) bytte blink til hvite kanskje kommer ikke senk på denne da denne ikke er sportsbil denne skal være en myk cruise bil Endret September 9, 2017 av Djwik Kennethe34 og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Blir bra det her, Dannyboy Godt å se den settes i stand, for det fortjener den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 31, 2016 Share Skrevet Mai 31, 2016 Har sittet på med denne to ganger, en gang nå i dag og en gang da Gabz vurderte den. Feit tralle, liker E38, selv om jeg setter E32 høyere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 har fått bilen til å gå bedre vanos ventilen virka ikke denne er ny og innafor garanti tiden så den skal jeg reklamere på prøvde en brukt vanos ventil fra en 523 motor(samme del) nå er i hvertfall vanosen med men den får fortsatt for mye bensin så den forbrenner ikke alt den sier litt blææææ om den har litt høyt gir kommer rå bensn fra eksos av å til får bare feil som fuel trim bank 1 og av å til bank 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Morro Men sleng opp masse bilder da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 kommer bilder etterhvert når jeg husker å ta de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Hahaha standard deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2016 Da Har bilen fått time hos bilia 24/6 Pga vanosen for at jeg skal få vanos ventilen på garanti må bilia ta diagnose på bilen😤 Får det riktig nok gratis men fortsatt irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juni 7, 2016 Share Skrevet Juni 7, 2016 Uff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2016 I dag har bilen vert på bilia og fått konstatert at vanos enhet er defekt delen fikk jeg på garanti ettersom den er vert byttet fikk konstatert at motorn var søppel i tillegg etter å vert kosta på 15 lapper til ingen nytte så denne må byttes Bilen er fremdeles kjørbar motor har stor olje lekasje, olje forbruk og drukner i bensin ble anbefalt av teknikkern på bilia å bytte motor blei anbefalt av teknikker å montere m54b30 isteden for m52b28 fikk høre der st det var nesten plug N play glemte jo da at min er enkel vanos og ikke dobbel så det er nok ikke like mye plug N play alikevell tror jeg da jeg vil heller bygge om til v8 men det er nok mere jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 har tatt en komp test på bilen nå i helgen og den er ok men er olje lekk i forbrennngs kammeret på alle sylindere kommer til å la det være intil jeg eventuelt kjøper en overhalt bytte motor eller bygger den om til noe heftigere enten 740 eller 750 har ikke helt bestemt meg motor er i det minste bruk bar intil vidre men kommer ikke til å gå igjennon eu pga avgass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 750 hadde vært rått! Og selvfølgelig 4.4 også. Da får du jo høy salgsverdi også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Juni 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2016 Er enig i det gabz liker både v12 og v8er Tror at 4,4L er mere drift sikker enn v12ern da men lyden er mye råere med 12er da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 26, 2016 Share Skrevet Juni 26, 2016 Sant, sant. Skal jo sies at jeg faktisk foretrekker V8 også, ingenting slår lyden fra de på E38-fronten Bruker nok en del mindre og. Og sikkert lettere å få tak i deler til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå