Nyheim Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Hvordan poleringsmiddel bruker folket, og hva er ansett som "ledende" på markedet? Har brukt AutoGlym på E46'n og har vært fornøyd med det, men hører folk sier det fins midler som er myyye bedre enn det. 3M for eksempel. Marcus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Detailers Club Norway er nok beste forum for denslags, men sikkert noen her inne også som har over snittet peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 25 minutter siden, Nyheim skrev: Hvordan poleringsmiddel bruker folket, og hva er ansett som "ledende" på markedet? Har brukt AutoGlym på E46'n og har vært fornøyd med det, men hører folk sier det fins midler som er myyye bedre enn det. 3M for eksempel. Marcus Rupes, Scholl, Swissvax m.fl. er ledende innenfor proffmarkedet for korrigering av lakk. Autoglym blir på "den normale mann i gata". Nøkkelordet her er å bruke maskin. Man klarer aldri å få samme resultat for hånd kontra maskin på samme tid. Som @Oven og nevner her er DetailersClub Norway (dcn.no) plassen å saumfare for info om dette. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Jeg vil også anbefale Menzerna poleringsmiddel. Disse selges også i 250ml flasker slik at det ikke blir så dyrt. Her er det Bilnerden har av Menzerna. http://bilnerden.no/merker/menzerna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 Går du for Rupes, Scholl, Swissvax eller Menzerna kan du ikke ta feil! Viktig å lese noen guider, og om du skal bruke maskin osv. Er alltid lurt å kjøpe tilhørende pads til de forskjellige poleringsmidlene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juni 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2016 Tusen takk for svar, alle sammen! God hjelp som alltid. Kunne nok søkt litt mer rundt på forumet før jeg kom med spørsmål, så det er fy fy meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juni 18, 2016 Share Skrevet Juni 18, 2016 38 minutter siden, Nyheim skrev: Tusen takk for svar, alle sammen! God hjelp som alltid. Kunne nok søkt litt mer rundt på forumet før jeg kom med spørsmål, så det er fy fy meg. Heldigvis er forumet fullt av folk som svarer mer enn gjerne Spør bare mer om du trenger hjelp Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå