Maxmek Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Hei, kjøpte en såkalt lifetime-kode til kartoppdatering for ca et år siden. Innstallerte 2015 kart gikk helt fint. Lastet ned og innstallerte 2016-1 gikk helt fin, da ble det ikke spurt om kode engang. Har nå lastet ned 2016-2 og skal innstallere, og blir spurt om kode som jeg slår inn, har prøvd 3 ganger, men får beskjed om at det er feil kode. Kan det ha noe med karta å gjøre, eller er det noe feil med den såkalte lifetime-koden. Noen som har tips?? Har esys på pc, men vet ikke hvordan man eventuelt kan generere kode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Jeg vil tippe det er koden din, det er ikke alltid disse lifetime-kodene er det helt store. Her og her finner du endel info vedr. å lage FSC. Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxmek Skrevet Juni 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2016 Hei, mange takk for tips awt. Lastet ned karta fra noe x greier, men antar de er ok. Kjøpte kart og kode fra England. skal ta å sende han en epost å spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Kart pleier normalt å fungere, så jeg har mer tro på koden din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 3, 2016 Share Skrevet Juli 3, 2016 Kartene er samme uansett, som awt sier, det er nok koden din som nok ikke er "lifetime" likevel. Hvis du har kabel og e-sys, så lager du ny kode selv på under 10 min. Si ifra hvis du trenger dokument med instruksjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå