palka87 Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Hei! Jeg er ny på forumet, og meldte meg inn for å få noen tips og råd. Jeg skal etter planen gå til inn kjøp av en f10/f11 til våren, og er usikker på hva jeg bør gå for når det gjelder motor. Til nå har jeg sett på alt fra 520i/520d til 530d. Her er det selvfølgelig en prisforskjell, og jeg håper jeg kan få hjelp av dere til å finne konfigurasjonen som gir "mest for pengene". Det skal jeg sies at jeg også er åpen for omprogrammering hos ESS tuning. Jeg setter stor pris på forslag med begrunnelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Spørsmålet er jo hva du skal bruke bilen til, skal du ha den som fremkostmiddel for å levere ungene i barnehagen, eller er du litt mere bilinteresse og vil kombinere den bruken med kosebil? evt skal du bare ha kosebil? Fremkostmiddel 520d, kombinasjon 525d og kosebil 530d med sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palka87 Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 1 minutt siden, hsd skrev: Spørsmålet er jo hva du skal bruke bilen til, skal du ha den som fremkostmiddel for å levere ungene i barnehagen, eller er du litt mere bilinteresse og vil kombinere den bruken med kosebil? evt skal du bare ha kosebil? Fremkostmiddel 520d, kombinasjon 525d og kosebil 530d med sekser. Takk for raskt svar. Jeg er over gjennomsnittet interessert i bil og pendler, så jeg er ute etter en bil som er morsommere en et rent fremkomstmiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Er det snakk om helt ny bil eller bruktbil? Grunnen til at jeg spør er at det kommer ny 5 serie, kalt G30 høsten/vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palka87 Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 11 minutter siden, E.H.D skrev: Er det snakk om helt ny bil eller bruktbil? Grunnen til at jeg spør er at det kommer ny 5 serie, kalt G30 høsten/vinteren. Jeg ser jeg har vært uklar der. Jeg skal kjøpe "ny" bruktbil. Planen er å gå til innkjøp av en 2014-modell, for å få med meg NBT-systemet, nye led-lys, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Om du har litt større budsjett ville jeg valgt en 535i xDrive , angrer litt på at jeg ikke kjøpte bensin når jeg kjøpte min nåværende 530d xDrive. Men nå skal jeg prøve å beholde den jeg har en del år pga en del pendling til Polen ( samboeren er fra Polen) så kan fort hende jeg ikke angrer på diesel valget etter noen turer dit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
palka87 Skrevet Juli 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2016 1 time siden, Kjennern skrev: Om du har litt større budsjett ville jeg valgt en 535i xDrive , angrer litt på at jeg ikke kjøpte bensin når jeg kjøpte min nåværende 530d xDrive. Men nå skal jeg prøve å beholde den jeg har en del år pga en del pendling til Polen ( samboeren er fra Polen) så kan fort hende jeg ikke angrer på diesel valget etter noen turer dit Takker for svar! Har du noen tanker om ekstrautstyr? Om noe er uunngåelig og om noe du kanskje ble overrasket over at du fikk brukt for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Juli 11, 2016 Share Skrevet Juli 11, 2016 Mest mulig utstyr er alltid gøy Hadde ikke kjøpt bil i dag uten heads-up, minimum harman-kardon+++ Night vision har jeg ikke hatt noe praktisk bruk for enda. Men anbefalt utstyr er det nok veldig stor uenighet om hva som er viktig å ha med. Jeg ville hatt med mest mulig om budsjettet er der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå