Mørk e92 Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Hei. Da har jeg fått meg BMW. Endelig! Det ble en BMW E92 325cia, noe som har vært drømmen en god stund. Tenkte derfor å lage en liten tråd der jeg legger ut modifikasjoner, bilder og ting jeg kommer til å gjøre med bilen. legger ved noen bilder der dere ser hvordan den så ut da jeg kjøpte den (for noen dager siden). Har allerede gjort noen få ting. Bilder kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Såg veldig bra ut med riktig motorvalg! Likte den uten M-sport, ble mer klassisk i uttrykket. Behold den gjerne sånn! Interiørbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørk e92 Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 (endret) . Endret Juli 12, 2016 av Mørk e92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørk e92 Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 2 timer siden, papertiger skrev: Såg veldig bra ut med riktig motorvalg! Likte den uten M-sport, ble mer klassisk i uttrykket. Behold den gjerne sånn! Interiørbilder takk for det. ja, motoren er helt super! Interiørbilder kommer senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 Nydelig bil, få ut mer bilder Følger med! Hva har du av planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørk e92 Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 27 minutter siden, Gabz skrev: Nydelig bil, få ut mer bilder Følger med! Hva har du av planer? takk takk. ja kommer masse bilder det jeg har av planer er: - Nye felger (19") - senk -sportseksos - også blir det nok mye småting både utvendig og innvendig. har lyst til å gjøre den om til shadowline og tone ned bakrutene. Har også bestilt Carly, så skal bli moro å få gjort noen codings med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørk e92 Skrevet Juli 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2016 Da har jeg vært ute å tatt noen bilder av interiøret. er selv veldig fornøyd med fargekombinasjonen inni bilen. skal ut å vaske bilen utvendig , montere led Angeleyes, samt prøve å få litt shine i bakre del av eksosen ( lyddemper og endestussene) så kommer bilder av det senere i dag. tambur4 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 12, 2016 Share Skrevet Juli 12, 2016 (endret) Herlig interiør! Dette er en bil etter min smak Riktig motor, farge og et aldeles nydelig interiør. Også soltak da! Har du importert den selv? Endret Juli 13, 2016 av tambur4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørk e92 Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 16 timer siden, tambur4 skrev: Herlig interiør! Dette er en bil etter min smak Riktig motor, farge og et aldeles nydelig interiør. Også soltak da! Har du importert den selv? takk for det har ikke importert den selv nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørk e92 Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 LED Angel eyes montert ! er selv veldig fornøyd. føler bilen ser mye nyere og bedre ut. Disse kjøpte jeg fra GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 13, 2016 Share Skrevet Juli 13, 2016 nydelig interiør i denne! hvordan farge er det? gratulerer med pen bil btw ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mørk e92 Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 10 minutter siden, Freakshow skrev: nydelig interiør i denne! hvordan farge er det? gratulerer med pen bil btw ^^ Takk skal du ha! fargen heter: leather dakota saddle brown Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå