Khaugen Skrevet Desember 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2016 da er felger i hus og prøvemontert! 9,5x18 forran med 17mm spacer for klaring til demper Men blir endel lavere og litt camber! Dekk blir 215/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 1, 2016 Share Skrevet Desember 1, 2016 Blir nok bra Vurderer selv slike felger som vinterfelger til min e6x, dog i 8.5 Hadde 9,5x18 selv på e46 hele veien. Gs felger på lagersalg da og Men jeg hadde kun 1 cm spacere fremme og 225 bredde.. Var fortsatt myyye dekkstrekk, men subbet aldri da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Desember 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2016 On 1.12.2016 at 19.00, Skulebollen skrev: Blir nok bra Vurderer selv slike felger som vinterfelger til min e6x, dog i 8.5 Hadde 9,5x18 selv på e46 hele veien. Gs felger på lagersalg da og Men jeg hadde kun 1 cm spacere fremme og 225 bredde.. Var fortsatt myyye dekkstrekk, men subbet aldri da bilde ? men her er det ET40 så for å idet heletatt få klaring til demper må det 15mm til og da har jeg en halv mm klaring så blir 17mm med litt camber tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 4, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2017 (endret) prøvde felga for litt siden! Blir da greit tror jeg, bare få senka litt til osv Endret Mars 4, 2017 av Khaugen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2017 Gorg, Torek og Hakonbjo reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Mars 28, 2017 Share Skrevet Mars 28, 2017 felger å senk gjør mye av jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Begynne å nærme meg passe høyde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 2, 2017 Share Skrevet Mai 2, 2017 4 minutter siden, Khaugen skrev: Begynne å nærme meg passe høyde! fy faen det må subbe noe jævlig xD meeeen bilen ser jo JÆVLIG bra ut da Khaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khaugen Skrevet Mai 2, 2017 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2017 Takk njææ litt subb under på plastikk men ikke noe i skjermer! tight fitment forran! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå