bullseyee Skrevet Juli 25, 2016 Skrevet Juli 25, 2016 Satt inn en m52b28 i en e30, men får den ikke til å starta, er nesten så den fyrer med start gass, tror j har fått kobla det riktig.
Eirik Viste Skrevet Juli 25, 2016 Skrevet Juli 25, 2016 (endret) Hei. Bruker du motoren med original hjerne uten ä ha koblet opp startsperre opplegget fra donorbilen, fär du ikke start pä motoren. Dette mä enten fikses eller sä mä du bruke en styringsenhet der startsperren er fjernet. Jeg har solgt flere slike hjerner tidligere, men har dessverre ingen tilgjengelige nä. Men det er blitt flere flinke folk som klarer ä kode bort startsperren nä. Eirik. Endret Juli 25, 2016 av Eirik Viste
Fekzen Skrevet Juli 25, 2016 Skrevet Juli 25, 2016 Hej hej, Skicka PM så kan jag ordna det. Behöver även fixas lite annat om du ska ha den i en E30. Tex saknar du hastighetssignal till ecun och då brukar den sänka turtall stoppet. Men även det fixar jag. Mvh A
bullseyee Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Skrevet Juli 25, 2016 Har kjøpt hjerne som det er fjerna ews på. Den får bra med bensin til fuel reil, har å kobla bensin inn på reil riktig. Men dysen åpner ikke. Tok ut en coil for å sjekke gnist, å nå er det ingen gnist der. Skulle liksom være så lett å sette inn motoren ble j fortalt
Fekzen Skrevet Juli 25, 2016 Skrevet Juli 25, 2016 Okej, men du är säker på att den som gjort ordning den ECUn verkligen vet hur man gör då? För om du har B+ , tändning, jord osv så ska det starta då utan några konstigheter. Mvh A.Fekzen
bullseyee Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Skrevet Juli 25, 2016 Derfor skjønner j ikke hvorfor den ikke skal starte j
bimmerfun Skrevet Juli 25, 2016 Skrevet Juli 25, 2016 Følger Har akkurat samme problem, i en e36 Starter går, bensin kommer, ingen gnist, dysene åpner ikke.
bullseyee Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Skrevet Juli 25, 2016 drevi å fundert på om det kan være kam eller veiv føler, men er for dyrt å kjøpe for å prøve
bimmerfun Skrevet Juli 25, 2016 Skrevet Juli 25, 2016 Har vært inne på tanken selv. Motoren må vel sikkert starte før en evt feilmelding på disse kommer? Får nemlig ingen feilkoder på de jeg på min motor Har to sett kam og veivsensorer liggende fra delemotorer, skal prøve å skifte på min, se hva som skjer.
pedro Skrevet Juli 25, 2016 Skrevet Juli 25, 2016 Nå er ikke jeg bil elektriker, men dysene skulle ha åpnet uansett mener jeg om det var problemer med kam eller veivakselføler. Har mer tro på EWS problematikk/ hjerne eller en jordingsfeil Du har selvfølgelig sjekket at starter releet og sikringene ikke er defekte? Sitter også en sikring bak/ framme ved batteriet på + kabelen Den lurte meg da vi byttet motor i E34en til sønnen min. Kjipe to timer før jeg husket at det var en smeltesikring der.
bullseyee Skrevet Juli 25, 2016 Forfatter Skrevet Juli 25, 2016 nå har j fått kobla litt igjen, bilen går så lenge j spraye startgass, stopper så fort j gir meg med å spraye. Bilen er opprinnelig en 316 gasser.
bullseyee Skrevet Juli 28, 2016 Forfatter Skrevet Juli 28, 2016 Har nå bytte hele ledningsnettet på bilen til 325 nett, så nå går bensin pompa på tenninga, bilen har gnist, men dysen åpner ikke, noen som har no tips? Skal bruke bilen i bryllup om 1 uke, så blir litt desperat her
CrZyWiz Skrevet Juli 29, 2016 Skrevet Juli 29, 2016 On 28.7.2016 at 14.36, bullseyee skrev: Har nå bytte hele ledningsnettet på bilen til 325 nett, så nå går bensin pompa på tenninga, bilen har gnist, men dysen åpner ikke, noen som har no tips? Skal bruke bilen i bryllup om 1 uke, så blir litt desperat her Hvorfor hører du ikke på Fekzen over her?
the-racer Skrevet Juli 31, 2016 Skrevet Juli 31, 2016 (endret) Jeg hadde samme problem med min 328 når jeg byttet motor i fra 1,6 til 2,8.. Hadde fått fikset EWS og alt skulle være bra. Men hadde koblet feil på tur og retur på bensinen. Min gikk KUN på startgass. Når jeg stoppet å spraye stoppet motoren.... Byttet om på slangene å da gikk den. Ble litt lurt når jeg koblet første gang, trykket inn ventilen på railen å det kom litt bensin ut. Trodde en stund at den fikk bensin da, men var tydeligvis ikke nok trykk. Men når jeg koblet om tur og retur å trykket inn ventilen på railen stod spruten. Endret Juli 31, 2016 av the-racer
pedro Skrevet Juli 31, 2016 Skrevet Juli 31, 2016 Har nå bytte hele ledningsnettet på bilen til 325 nett, så nå går bensinpumpa på tenninga, bilen har gnist, men dysen åpner ikke. Dysene må åpne uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå