StigJ Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Synes HREene er penest. Så VFF102 på en god andreplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 De er ikke verst de heller😉 Det virker som de kun har vorsteiner felgene tilgjengelige i gunmetal. HRE felgene har de i silver også, er denn fargen jeg liker best. Oppsettet på hre virler derimot litt "kjipt" 8,5" et 30 og 10"et40. Et 40 vil vel ikke bli godkjent heller da et 30 er originalt. Litt usikker på hvilke et vorsteiner leveres i men de kommer i allefall i 9" og 10,5". Alternativt må det vel bestilles fra leverandør, men blir det vel flere mnd med venting igjen. Vanskelige valg😀 Får vurdere stålfelger med kapsler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Jeg fant ut at VFF 103 også er ET30 og ET40. Orginale 20" felger f10/11 felger er jo ET33 og ET44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 Stemmer det, det bør jo være innafor da. Blir ikke like aggresivt som bbs'ene. Blir for likt originalt oppsettet.Har kikket litt på Ch-r 2 felgene også, men er vel ikke hyllevare det heller.. Er det smidde HRE du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 17, 2017 Share Skrevet Februar 17, 2017 Jeg synes ET30 og ET40, i alle fall med 9" og 10,5" er aggressivt nok. Ja, mine HRE er smidde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2017 Det er godkjent det, men 8,5" blir litt lite etter min smak. Så jeg må tror jeg utelukker FF01 Hvis Vorsteiner ikke har for lang leveringstid vurderer jeg de i en eller annen silver finish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2017 Da fikk jeg vite at oppsettet de har på HRE ff01 er 9" et 25 og 10" et40. Da er det jo ikke så verst likevel, kunne vært noe lavere et bak. Til M5 leverer de 10,5" et26, er det noen som har prøvd dette på f10/ f11? Er vel kanskje litt optimistisk..😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 19, 2017 Share Skrevet Februar 19, 2017 23 minutter siden, MBiMMer skrev: Da fikk jeg vite at oppsettet de har på HRE ff01 er 9" et 25 og 10" et40. Da er det jo ikke så verst likevel, kunne vært noe lavere et bak. Til M5 leverer de 10,5" et26, er det noen som har prøvd dette på f10/ f11? Er vel kanskje litt optimistisk..😀 ET26 vil jeg ikke anbefale. Mine er ET46, men de er 11" breie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 Stadig endringer. Da blir det BBS CI-R likevel. Pga sykdom i familien og reising med hotell etc, måtte jeg prioritere anderledes. Så nå har jeg fått tak i fram felgene i 9" hos Rimstyli UK. Bekreftet bestilling idag og fikk bekreftet at de sender i løpet av dagen. Så hvis noen sitter å lurer på bestilling kan jeg i hvertfall anbefale Rimstyle. De er også importøren av BBS til UK, så det virker som de har en del på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 4 timer siden, MBiMMer skrev: Stadig endringer. Da blir det BBS CI-R likevel. Pga sykdom i familien og reising med hotell etc, måtte jeg prioritere anderledes. Så nå har jeg fått tak i fram felgene i 9" hos Rimstyli UK. Bekreftet bestilling idag og fikk bekreftet at de sender i løpet av dagen. Så hvis noen sitter å lurer på bestilling kan jeg i hvertfall anbefale Rimstyle. De er også importøren av BBS til UK, så det virker som de har en del på lager. Så du skal ha 9" også bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 21 minutter siden, E.H.D skrev: Så du skal ha 9" også bak? Det blir 10,5 bak som planlagt.Heldigvis:)de ligger klar hos Baan velgen så de blir sendt der fra. Det blir dumt med 2xfraktkostnad men på grunn av valutaen hadde jeg tapt mer på å få pengene igjen alle pengene fra Baan velgen. Prisene virker også å være noe høyere hos Rimstyle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 27 minutter siden, MBiMMer skrev: Det blir 10,5 bak som planlagt.Heldigvis:)de ligger klar hos Baan velgen så de blir sendt der fra. Det blir dumt med 2xfraktkostnad men på grunn av valutaen hadde jeg tapt mer på å få pengene igjen alle pengene fra Baan velgen. Prisene virker også å være noe høyere hos Rimstyle. Stemmer, hadde glemt at det var feil framfelger. Satser på å få se disse engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mars 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2017 On 22.2.2017 at 18.32, E.H.D skrev: Stemmer, hadde glemt at det var feil framfelger. Satser på å få se disse engang. ja det må vi få til Nå har jeg omsider fått levert felgene, men selvsagt kun 3 av dem Er alltid noe krøll når jeg kjøper noe. Må si jeg synes felgene ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 1, 2017 Share Skrevet Mars 1, 2017 58 minutter siden, MBiMMer skrev: ja det må vi få til Nå har jeg omsider fått levert felgene, men selvsagt kun 3 av dem Er alltid noe krøll når jeg kjøper noe. Må si jeg synes felgene ser mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Ser meget bra ut, antar det er bakfelgen på de to bildene? MBiMMer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBiMMer Skrevet Mars 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2017 Det stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå