Gå til innhold

Kvalitet på billige forstillingsdeler

Kruste
 Share

Anbefalte innlegg

Mulig jeg trenger nye kasterstag til min E60, ser på Koed at de selger disse for under 800 kr pr stk og dette er jo meget billig sammenlignet med originale der prisen ligger på ca 2600 pr stk.

Noen som har handlet disse ? er litt skeptisk til kvaliteten da pris og kvalitet henger som regel sammen.

Kanskje noen tips om utenlandske nettsteder som har gode priser på kvalitetsdeler og sender til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nevnt denne nettsiden sikkert 1000 ganger her inne, men gjør det gjerne igjen. :)

www.car-parts24.com 

Har handla veldig mye der, og de har kjempe service og ganske rask levering (litt mer en ei uke).
Kanskje litt dyr frakt om du bare skal ha noe lite, men du betaler samme pris på frakt om du bestiller en sensor, eller 4 bremseskiver, komplett stag i for og bakstilling +++. Så vekt spiller ingen rolle på prisen. :)

Anbefalest på det varmeste. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

car-parts24 er gull som nevnt, dem fører lemförder bl.a.

uansett hva du gjør, ikke kjøp jalla forstillingsdeler. Det er ikke uten grunn til at org kuler varer 200k og febi varer 15k/2 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rart det der hsd, for jeg har alt av lemforder på bilen nå.
Har kjørt 85000 km siden jeg byttet, og nå er det slakke i kulene på begge stag som går rett ut..
Det hadde jeg ikke forventa i det hele tatt..

Men resten kjennes fint ut da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Reef89 skrev:

Jeg kjører med koed sine alternative casterstag på min og de ble byttet i juli 2014. Fremdels tight og fin. Ingen lyder eller slark.

Er dette de til ca 800 pr stk du har Reef89 ? ser de også har noen til ca 1500 pr stk.

litt dumt at det ikke nevnt produsent av disse på sidene til koed.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte en mail til Koed med spørsmål om produsent, her er svaret jeg fikk :

31102348047A kommer fra Lemförder

31126774825U kommer fra FLENNOR

3160500019HD er fra Meyle sin HD-serie. (forsterket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Kruste skrev:

Er dette de til ca 800 pr stk du har Reef89 ? ser de også har noen til ca 1500 pr stk.

litt dumt at det ikke nevnt produsent av disse på sidene til koed.

Det stemmer, hvilket merke det var husker jeg ikke nå. Kan også nevne at jeg har montert kyllingbein som også er alternativ vare fra schmiedmann. Disse var montert okt. 2012 og fremdels ingen slark lyder. Var litt små skeptisk da disse delene her var så billig og hadde vel sett for meg de trøk om noen mnd. men det har gått helt smertefritt hos meg og nå har jeg ihvertfall prøvd de. Om det blir originalt neste gang er heller uvisst. Erfaringmessing på andre ting er er ofte alternativ vare bedre enn originalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte nettopp begge casterstag til E39 for 400,- stk. Dette var uten foring siden jeg bytta til powerflex. Merke var trucktec som er tysk og en stor produsent av deler der nede. Men jeg aner ikke hvor lenge de kommer til å vare.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...