Gå til innhold

danskiii's E39 525tdsa touring


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Gabz skrev:

Vanskelig å sette en "fast" bruktpris, da det som regel faktisk går relativt dyrt. Men av og til kommer det noen billige og da har jeg bare vært rask og hentet :P Haha. 

Enig. Vanskelig å finne noe til en fornuftig pris! Jeg henta bakluke til 2000 kr, minimalt med rust, med en liten bulk, var ikke engang sikker på om fargen matcha bilen min før jeg fikk se luka med egne øyne (2t å kjøre hver vei) :P Men det var verdt turen, heldigvis! Nypris var (kjøpte ny og lakkerte på tds'en jeg hadde tidligere) 11 lapper, minus glassluka. På den nye luka mi var det ikke en flekk på glassruta, mens på den gamle var det bare kjeks! :o

Heldigvis var jeg førstemann til å ta kontakt på den bakluka, ellers hadde den nok forsvunnet før jeg fikk sagt 1-2-3. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dieselpotte i posten, coilovere i posten, må vel snart ned til sandnes og få hentet sommerhjulene og interiørlistene slik bilen blir komplett :P

Lurer litt på selge denne og få meg en litt nyere facelift med mindre km om noen er intereserte. Da følger det ikke med noe annet nytt enn nyere frontskjermer uten rust :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Shattered skrev:

Joda, skjønner hva du mener (vært inne på tanken selv med min), men hadde vært gøy om du bygget den ferdig osv ;)

Hehe ja men får jeg noe igjen da tenker jeg. Kan enda selge den til en ok pris uten for mye tap, men om jeg kaster på den senk og felg og eksos osv osv så sitter jeg igjen med bare en haug med kvitteringer og ca samme pris for bilen :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, danskiii skrev:

Hehe ja men får jeg noe igjen da tenker jeg. Kan enda selge den til en ok pris uten for mye tap, men om jeg kaster på den senk og felg og eksos osv osv så sitter jeg igjen med bare en haug med kvitteringer og ca samme pris for bilen :P 

Er (mer enn) en grunn til at jeg ikke senker bilene mine :P Jepp, ser den ja. Tviler på at jeg hadde fått all verdens for bilen min sjæl ved et eventuelt salg som den er nå, men har vært inne på tanken et par ganger eller mer i løpet av den siste tida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Shattered skrev:

Er (mer enn) en grunn til at jeg ikke senker bilene mine :P Jepp, ser den ja. Tviler på at jeg hadde fått all verdens for bilen min sjæl ved et eventuelt salg som den er nå, men har vært inne på tanken et par ganger eller mer i løpet av den siste tida :P

Skal ikke be om all verden, starter på 32 000 og gir noe pruterom om den går fort. Er enda fri omreg i 1.5 eller nesten 2 mnd så det gir jo ekstra det også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Shattered skrev:

Jeg fikk min tds (manuell, null utstyr) til 25 for noen år siden. Men det er vel ikke krise, bare du får igjen vrakpant pluss litt til? :P

Haha, morsommen du.. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om bilen er til salgs så skjer det da litt :)

gamle knapper

DSC_0210.JPG

vs nye knapper

DSC_0212.JPG

gammelt emblem

DSC_0223.JPG

vs nytt emblem

DSC_0224.JPG

Skulle også få nye skilter idag men dem hadde klart å få inn JD72850 istedenfor JD27850 som jeg bestilte så måtte vente noen dager til der ja..

 

Kommer også en del annet snæx til uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...