Gå til innhold

danskiii's E39 525tdsa touring


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Shattered skrev:

Har du fått noen interesse på bilen din enda? Vurderer litt det samme som deg egentlig, men vil ikke legge bilen ut og sitte igjen med skjegget i kassa type post ;)

Ikke et lite napp engang. Kan se ut som den må bli til siste slutt..

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Shattered skrev:

Dårlig marked, eller høyt prisa kanskje?

 

Kan vel være prisen er for høy, jeg har ekstremt lite oversikt over priser på E39 i det hele.. har du noe formening om hva jeg bør sikte meg inn på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med på markedet lenge. Men TDS er vanskelig å plassere, vil jeg påstå. Ser det ligger en til 40, den ser helt strøken ut, og jeg mener å huske den lå ute til 60 eller 70 da den ble lagt ut. Men jeg vet ikke, jeg kjøpte min for 25 (manuell, ingen utstyr) for noen år siden, da jeg kjøpte meg tds. Men jeg tror (ikke skyt meg helt) ikke du klarer å få mer enn 25 igjen for bilen. Prøv 28 feks, la det gå et par dager og se om det er noen respons. E39-markedet er helt håpløst og vanskelig, samtlige på Facebook overpriser bilene sine til tusen (verdensmestere), og de må presse prisen langt ned for å faktisk få solgt! :P Så jeg er litt usikker, men 25-27 en plass med prutemuligheter tror jeg kan være rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Shattered skrev:

Har fulgt med på markedet lenge. Men TDS er vanskelig å plassere, vil jeg påstå. Ser det ligger en til 40, den ser helt strøken ut, og jeg mener å huske den lå ute til 60 eller 70 da den ble lagt ut. Men jeg vet ikke, jeg kjøpte min for 25 (manuell, ingen utstyr) for noen år siden, da jeg kjøpte meg tds. Men jeg tror (ikke skyt meg helt) ikke du klarer å få mer enn 25 igjen for bilen. Prøv 28 feks, la det gå et par dager og se om det er noen respons. E39-markedet er helt håpløst og vanskelig, samtlige på Facebook overpriser bilene sine til tusen (verdensmestere), og de må presse prisen langt ned for å faktisk få solgt! :P Så jeg er litt usikker, men 25-27 en plass med prutemuligheter tror jeg kan være rett.

Prøver 28 da, kan vel ikke skade.

Men for langt ned så svarer det seg mer å beholde til den ikke går lengre tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Shattered skrev:

Dessverre har din såpass høy kmstand at folk blir skremt, men det er lov å håpe! ;)

Ja fullt klar over det, lite å gjøre med akkurat den dessverre :P

Ville prøve å få tak i en facelift 520d istedenfor men ryker ikke denne så er det på med Dynamics hjula, coilovere som er i posten, få koda LCM, sorte interiørlistene og dieselstussen. Så ta det som er av smårust rundt om, lakke opp m5 fangeren og freshe opp litt klarlakk foran. Fullt kjør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er som Shattered sier, vanskelig å gi disse bilene en pris. 

Har hatt bilen min i over 3 år nå. Kjøpte den for 62k, og har kosta på den ihvertfall like mye, antakelig mer og men det vil jeg ikke tenke på. :unsure:

Hadde lyst til å selge den, men tror jeg får mye mer ut av det å ha den så lenge den går. Nå har jeg bytta såppas mye slitedeler og, som ikke nødvendigvis gjør at jeg kan få noe mer for den uansett. Så da er det bedre å bruke den opp selv. :) 

Om den går så lenge, blir den nok brukt som vinterbil om jeg får meg en litt nyere bil etterhvert. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok å bare kjøre på den alt jeg har liggende, så får jeg se om det er noen som kanskje vil ha et bytte senere i typ E46 eller noe. Men nå så ligger den bare ute ut annonsetida på finn foreløpig. Blir den solgt så bra, om ikke så ja la gå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...