Gå til innhold

danskiii's E39 525tdsa touring


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, Shattered skrev:

Vurderer å legge ut bilen min sjæl, men det koster vel ganske mye om jeg ikke husker feil? Problemet mitt er at jeg har blitt så glad i den at jeg ikke vet om jeg klarer å selge den :lol:

Kosta vel 300 ish for 60 dager.

Vi kan bytte først så får du ikke den følelsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Shattered skrev:

Det blir altså ikke salg? ;)

Null respons, bokstavlig talt, så ser dårlig ut.

Uansett så vil disse oppgraderingene nok gjøre bilen mer appellerende til den yngre garde av bilkjøpere typ førstebilskjøpere, så kjører bare på :) neste skritt blir å få tak i nye kyllingbein slik jeg kan få på coiloverne.

Skal sette på en liten lyddemper før bakpotta også, da lyden ble litt høyere enn hva jeg gidder å høre på til hverdags :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, danskiii skrev:

Null respons, bokstavlig talt, så ser dårlig ut.

Uansett så vil disse oppgraderingene nok gjøre bilen mer appellerende til den yngre garde av bilkjøpere typ førstebilskjøpere, så kjører bare på :) neste skritt blir å få tak i nye kyllingbein slik jeg kan få på coiloverne.

Skal sette på en liten lyddemper før bakpotta også, da lyden ble litt høyere enn hva jeg gidder å høre på til hverdags :P 

Du planlegger å prøve å selge den som typisk ungdomsbil, da eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Shattered skrev:

Du planlegger å prøve å selge den som typisk ungdomsbil, da eller? :P

Nja, hva vil nå det si egentli? :P

Litt lavere, og litt nyere biter her og der blir det, men skal prøve holde den clean, og ikke noe unødvendig skiit som jeg tenker er mer ungdomsbil.. nada soting i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Shattered skrev:

Tenkte på senk, større rør i baken osv ;) Tja, synes ikke soting av ruter er det verste, 50 wunderbaum i frontruta er vel verre (spesielt i en salgsannonse)... :P 

 

Ja røret i baken er ikke akuratt så "voksent" men selve motoren gir fra seg en del brumming, og syns eksosen skal matche litt i hvert fall. Dieselstuss liker jeg også så lenge den blir holdt diskret og ikke stikker laaangt ut som flere gjør.

Skal ta bilde hvordan det ser ut her, men må få justert den lengre opp først da den henger litt lavt nå samt brummer litt mye.. Selv om det er litt gøy da i tunneler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...