Gå til innhold

danskiii's E39 525tdsa touring


danskiii
 Share

Anbefalte innlegg

18 minutter siden, DanielStance skrev:

Er vel best å ta diagnose så slipper du å gjette deg fram :P Du har jo også diverse standard feil på E39 som kan være en mulighet.

Ja har ikke peil på hva som er standard feil, men ja, må få diagnose! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye skilta på, gidde en litt bedre look forran og bak :) må bare få tak i noen som ka polere lyktene bak, samt få tak i siste facelift hovedlykten..

DSC_0264.JPGDSC_0263.JPG

Fikk også byttet ut flexirøret da det lakk og var modent for å byttes ut!

Ble fra biltema, var en del lengre så måtte måle og modifisere litt :)

DSC_0266.JPGDSC_0267.JPGDSC_0265.JPG

Endret av danskiii
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
10 timer siden, Shattered skrev:

Regner med blå, men sjekk den som er på fra før ;)

Så utrolig rød ut den som var på, men tro nesten det er tomt i tanken her altså så vanskelig å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg har plutselig sist uke begynt å få enormt med "ladestøy" fra turbo. Samt når jeg stopper bilen så kommer det virkelig mye eksoslukt rundt selve bilen. Kommer også mens jeg kjører og er veldig ubehagelig. Kan dette være tett katalysator? Eller kanskje slange inn til turbo som har sprekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, danskiii skrev:

Jeg har plutselig sist uke begynt å få enormt med "ladestøy" fra turbo. Samt når jeg stopper bilen så kommer det virkelig mye eksoslukt rundt selve bilen. Kommer også mens jeg kjører og er veldig ubehagelig. Kan dette være tett katalysator? Eller kanskje slange inn til turbo som har sprekk?

Du kan jo høre i dieseltråden, jeg husker i hvert fall at bilen min bråkte fælt da turbo gikk, det var en ulyd som fulgte turtallet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, danskiii skrev:

Jeg har plutselig sist uke begynt å få enormt med "ladestøy" fra turbo. Samt når jeg stopper bilen så kommer det virkelig mye eksoslukt rundt selve bilen. Kommer også mens jeg kjører og er veldig ubehagelig. Kan dette være tett katalysator? Eller kanskje slange inn til turbo som har sprekk?

Sikker på at du hadde riktig dimensjon på det flexirøret du kjøpte fra biltema? 

Jeg hadde en a4 b5 diesel en gang i tiden og byttet over til flexirør fra biltema og da fikk jeg samme problemet som deg. Det luktet fært og kom mye ladestøy. Men ingen ulyder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Enes Yakici skrev:

Sikker på at du hadde riktig dimensjon på det flexirøret du kjøpte fra biltema? 

Jeg hadde en a4 b5 diesel en gang i tiden og byttet over til flexirør fra biltema og da fikk jeg samme problemet som deg. Det luktet fært og kom mye ladestøy. Men ingen ulyder :P

Røret var litt større og lengre men det tilpasset jeg.. flexirøret funket jo helt fint fra bergen-oslo-bergen også før noe skjedde.. men hva skjedde med røret ditt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...