Enes Yakici Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 20 minutter siden, danskiii skrev: Røret var litt større og lengre men det tilpasset jeg.. flexirøret funket jo helt fint fra bergen-oslo-bergen også før noe skjedde.. men hva skjedde med røret ditt da? om du tenker på den gamle var det hull i osv så bare byttet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 49 minutter siden, Enes Yakici skrev: om du tenker på den gamle var det hull i osv så bare byttet den nei den nye? fra biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 Fikk i går byttet slange fra turbo til intercooler og dieselslanger mellom dyser, slik at nå er turbolyden helt borte og den er mye bedre å kjøre igjen Var et heftig stort hull i gamle luftslangen, så ikke rart det bråkte og lukta. MEN, enda når jeg parkerer bilen og går ut, så er det typ svidd og brent eksos lukt rundt bilen. Kan dette tyde på tett kat eller hva tror folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 10, 2016 Share Skrevet November 10, 2016 Lenge siden toppdekselpakning er tatt? Hadde noe ala samme problemet med 320d, men det lukta mer sur kuk enn eksos (og litt eksos). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 10, 2016 Forfatter Share Skrevet November 10, 2016 53 minutter siden, Shattered skrev: Lenge siden toppdekselpakning er tatt? Hadde noe ala samme problemet med 320d, men det lukta mer sur kuk enn eksos (og litt eksos). Nå har jeg ikke en tendens til å lukte på sur eller noen slags kuk, men det lukter til tider noe råttent. sjeldent da å si. Hvor lenge siden den er tatt vet jeg dessverre ikke... Kan jo se om jeg kan se noe lekasjer rundt, var pittelitt sot rundt to siste sylindre på manifold også, men slik blir det vel etter nesten 400k km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 14, 2016 Forfatter Share Skrevet November 14, 2016 Nå har jeg fått forespørsel om bytte med en E46 320i preface med regnr KH20968. Kan noen si meg om det er nogenlunde greit bytte? Min 525tds mot 320i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet November 30, 2016 Forfatter Share Skrevet November 30, 2016 Sa nei til bytte da den hadde en god del feil.. Så bilen enda til salg, må nå bort fortløpende! 21500,- http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82646026&fks=82646026 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 2 timer siden, danskiii skrev: Sa nei til bytte da den hadde en god del feil.. Så bilen enda til salg, må nå bort fortløpende! 21500,- http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=82646026&fks=82646026 Rart du ikke har blitt kvitt den enda! Dette er mye bil for lite penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 43 minutter siden, Shattered skrev: Rart du ikke har blitt kvitt den enda! Dette er mye bil for lite penger SHATTERED tar den om den blir bygd om til manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 30, 2016 Share Skrevet November 30, 2016 8 minutter siden, Djwik skrev: SHATTERED tar den om den blir bygd om til manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2016 ja enig... skulle gjerne hatt den bort slik jeg fikk hjem en annen jeg så her om dagen men den blir nok solgt idag... E21 det da.. Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Desember 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2016 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå