wSax Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 (endret) Som nevnt så endrer jeg spørsmålet, da avgjørelsen om å selge 200sx'en er tatt. Jeg har mest lyst på E60 til under 90 000kr, men dette innebærer høy kilometerstand og kjipt utstyr. Jeg har mest lyst på manuell girkasse, men jeg er litt bekymret for hvor lett det blir å selge bilen etterpå. Hva mener dere om å kjøpe en bil med høy kilometerstand når det kommer til både driftsikkerhet og hvor godt bilene holder seg i verdi? Noen viktige ting å sjekke når jeg titter på bil? Takker for svar! Endret August 15, 2016 av Saxy98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 15, 2016 Share Skrevet August 15, 2016 Noe grunn til at du ikke vurderer E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet August 15, 2016 Forfatter Share Skrevet August 15, 2016 (endret) E39 har egentlig aldri snakket til meg på samme måte som e60 og e34. Må isåfall være litt motor og det riktige eksemplaret for at jeg skal vurdere e39 Endret August 15, 2016 av Saxy98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 Jeg tror ikke du bør bekymre deg for annenhåndsverdien og hvor lett det er å selge bilen med manuell girkasse om noen år. Du handler E60 i det nedre prissjiktet og den gangen du skal selge bilen appelerer den til en kundegruppe som mest sannsynlig er ute etter en bil med manuell girkasse (alternativt ikke bryr seg nevneverdig). Du bør i mine øyne sjekke at bilen er godt holdt og at den nogen lunde har ryddig servicehistorikk. Det er nokså normalt med fuktighet i frontlyktene, men på en annen side er nok lyktene slitt på en så gammel bil med høy kilometerstand, at de kan være modne for utskiftning uansett. Jeg ville droppet eksemplarer med "dieselstuss" og "skamsenking". Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Det du sier gir mening Saltkjelen Tror jeg skal prøve bruke tid på å finne en bil med manuell kasse, da jeg ikke er helt klar for automat enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet August 16, 2016 Forfatter Share Skrevet August 16, 2016 Hvor krise er det om en bil ikke har vært innom de siste servicene? Greit så lenge olja er byttet? Eller er det noe som kan gå alvorlig galt om en del ikke byttes? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet August 16, 2016 Share Skrevet August 16, 2016 14 timer siden, Saltkjelen skrev: Jeg tror ikke du bør bekymre deg for annenhåndsverdien og hvor lett det er å selge bilen med manuell girkasse om noen år. Du handler E60 i det nedre prissjiktet og den gangen du skal selge bilen appelerer den til en kundegruppe som mest sannsynlig er ute etter en bil med manuell girkasse (alternativt ikke bryr seg nevneverdig). Du bør i mine øyne sjekke at bilen er godt holdt og at den nogen lunde har ryddig servicehistorikk. Det er nokså normalt med fuktighet i frontlyktene, men på en annen side er nok lyktene slitt på en så gammel bil med høy kilometerstand, at de kan være modne for utskiftning uansett. Jeg ville droppet eksemplarer med "dieselstuss" og "skamsenking". Alt du sier her sier her er helt riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå