Julianv Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Jo, gå inn på motor komplett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 14, 2016 Forfatter Share Skrevet September 14, 2016 13 timer siden, Julianv skrev: Jo, gå inn på motor komplett.. Motor komplett? Jeg finner ikke det noe sted? Kan du forklare hvor på den sida det står? Ved siden av, over/under etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 15, 2016 Forfatter Share Skrevet September 15, 2016 Angående ledningsbruddet ALLE E61 får i bakluka? Er det noe man kan gjøre for å unngå at det skal skje? Er det en stor jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Det er et problem mange biler sliter med, ikke bare E61 Ledninger må bøyes og dras når en bakluke går opp. På E61 er det veldig lett å fikse, tar en kveld å lodde det som er skadet. Det finnes og komplette kit fra BMW som man får billig på eBay. I hovedsak er det ned med takhøyttalere og av med deksler til hengsler pluss innertrekk til bakluke om du er uheldig. På de jeg har tatt så tok vi mye ekstra tape og krympestrømper på de utsatte stedene + la på litt isopor rundt den kanten de ligger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 15, 2016 Share Skrevet September 15, 2016 Alle E61 får dette problemet. Og det er slik @Julianv sier, rimelig kurant og fikse, og man får kjøpt ferdig el-nett som man kan skifte det ut med. Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 Ja, men det el-nettet koster vel skjorta? Ser enkelte skriver at nytt ledningsnett er forsterket, stemmer det? Lurer fremdeles på hvordan man finner ut med 100% sikkerhet hva hele motorkoden er, da jeg rett og slett ikke skjønte tipset lenger opp her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESER Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 402 glass roof på E60, er det krøll med det også som panorama på E61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johanngj Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 7 timer siden, ESER skrev: Ja, men det el-nettet koster vel skjorta? Ser enkelte skriver at nytt ledningsnett er forsterket, stemmer det? Lurer fremdeles på hvordan man finner ut med 100% sikkerhet hva hele motorkoden er, da jeg rett og slett ikke skjønte tipset lenger opp her.. Jeg kjøpte dette rep settet. http://www.sencom-kabeltechnik.de/shop#!/SenCom-Kabelbaum-Reparatursatz-BMW-E61-Heckklappe-komplett-links+rechts+Antennenleitung/p/52761363/category=10569699 Inneholder kabler for begge sider, inkludert Coax antennekabler, og ny spylervæskeslange. Jeg brukte 16 timer på jobben fra A til Å. Ledningene i dette settet er av en HELT annen kvalitet enn det originale. På sencom-settet er det mye mindre kordeller og myke silikonledninger istedet for de grove, harde originale. Jeg synes jobben var forholdsvis plundrete, men det er vel også derfor BMW skal ha 15.000 for jobben sist jeg spurte. Hvis du først begynner på jobben, så ikke fall for fristelsen å bytte bare det som "ser dårlig ut" Ta rubbel og bit, og sov godt om natten! Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå