Marius2002 Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 På min E91lci har jeg BMW Office, ettersom jeg har lest skal det være mulig å få e-post og sms og mulig mer(?) på iDriven. Jeg får det ikke til, det kommer kun kontakter opp. Tenker det hadde vært ok å lagt vekk tlf på langturer og ha alt på iDrive. Er det i det hele tatt mulig i Norge og hva må jeg gjør? Jeg vet ikke om det har mye å si, men jeg har iPhone 6 og bilen har dette relevante utstyret: 6VC CONTROL COMBOX609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL614 INTERNET PREPARATION615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION620 VOICE INPUT SYSTEM644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Det står litt her. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 7 minutter siden, awt skrev: Det står litt her. Tusen takk!! Jeg prøvde å søke litt, men uten hell..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 @awt hvordan lar jeg tlf tillate slikt? har iPhone om du vet hvordan det gjøres på den.. Vet ikke hva jeg skal google etter. Så må jeg vel få CICen kodet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Man må gjøre slik at man får SMS opp på låst skjerm, dette har du nok aktivert allerede. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 På min 6s fikk jeg ikke opp sms/e-post kun kalender. På min nåværende Samsung s7 får jeg opp alt, men Spotify virker ikke. så litt å velge mellom pest og kolera, men har kommet frem til at hvis iphone7 og spotify virker, så blir det det. spotify er mer brukt en e-post og sms lesing. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 @flobben sikkert via BMW Apps du på spotify? Jeg har ikke Apps, men bruker USB fra tlf og under CD/Multimedia(?) og på External Device, så velger jeg min telefon. Minuset er at ikke playlist osv kommer opp, bare en og en sang. Multifunksjonsrattet funker likevel da, men får ikke se eller velge sang, bare neste/forrige. Kunne tenkt meg BMW Apps, har hørt med en kis her om koding, ikke hørt noe mer. Så må jeg få til koding på SMS/E-post. Jeg kan selvsagt spille over Bluetooth også, men erfaringsmessig synes jeg best lyd blir ved ledning. iTunes-sangene derimot kommer opp med fullt album og da kan jeg styre på å velge på iDriven. Har også 125GB HD hvor jeg kan lagre musikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet August 27, 2016 Share Skrevet August 27, 2016 Spotify via bmw apps og kabel ja, med samsungen mistet jeg det og kan like godt bruke bluetooth da kabel ikke gir noe mer(bortsett fra lading) ellers oppfører min seg som din, ser ikke neste sang eller noe før jeg bytter. Med iphone 6s og spotify ser du neste samg, mye bedre integrasjon så veldig kjedelig og miste den. At Bmw og android ikke funker sammen skikkelig er bare trist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet August 27, 2016 Forfatter Share Skrevet August 27, 2016 (endret) Kunne som sagt tenkt meg BMW Apps jeg også, selv om det ikke er behov. SMS og E-post blir nok svært lite brukt om jeg får ordnet dette, men på lengre turer er det greit å la telefonen ligge og heller få slikt opp på iDriven iDrive kan være like distraherende som telefon, men føler det blir bedre likevel av en eller annen grunn..! Jeg liker at ting skal fungere slik det skal, selv om jeg ikke bruker det Endret August 27, 2016 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 jeg hadde mobilen tilkoblet på tur. Plutselig kommer et brevikon oppe i hjørnet. Inn på Office og der har jeg fått messenger...! Den laster ikke inn gamle sms, men nye SMS og Facebook-chat kommer opp, alle som kom iløpet av 4-timersturen var der. Jeg trodde messenger lastet opp sms fra innboks. De forsvant ved stop naturlignok, og er der ikke ved start igjen. Messengermappen er borte, men mulig den kommer fram igjen når jeg får sms mens jeg er koblet på Bluetooth? Jeg har ikke kodet noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 6, 2016 Share Skrevet September 6, 2016 Man får kun opp nye ja, den laster ikke inn gamle. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 6, 2016 Forfatter Share Skrevet September 6, 2016 2 minutter siden, awt skrev: Man får kun opp nye ja, den laster ikke inn gamle. Åååå! Men da har jeg tydeligvis dette da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 30, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2017 Byttet til Huawei P10 da min iPhone 6 takket for seg. Hver gang jeg nå kobler til telefonen via bluetooth laster BMW Office inn alle meldingene i innboksen min, gamle som nye. Ellers funker den akkurat lik som iPhone over bluetooth, men som ble sagt i annen tråd, bare lading over kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå