Comfort Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 I forbindelse med utkikk etter evt. nyere brukt, eller helt ny 520, ønsker jeg comfort sete og minne på seteinntillinger. Men så er jeg usikker på om dette er standard, så alle med comfort sete også har memory? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 14, 2016 Share Skrevet September 14, 2016 Så vidt jeg har forstått så er memory standard, ja. Er vel bare ventilasjon som er ekstrautstyr på de? Comfort reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Comfort Skrevet September 15, 2016 Forfatter Share Skrevet September 15, 2016 Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Memory, med tillegg av elektrisk justering og korsryggstøtte er standard på komfortseter. Det er aktiv seteventilasjon og aktive seter som er ekstrautstyr på disse setene i Norge. Comfort reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 7 timer siden, Saltkjelen skrev: Memory, med tillegg av elektrisk justering og korsryggstøtte er standard på komfortseter. Det er aktiv seteventilasjon og aktive seter som er ekstrautstyr på disse setene i Norge. Trodde aktive komfortseter bare fantes til 7'er, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 16, 2016 Share Skrevet September 16, 2016 Å neida. Komfortseter hat man kunne kjøpt på 5 serie siden e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Jaja, tenkte bare på den aktive delen. Altså massasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Nja. Det var opsjon på e39 ihvertfall, selv uten komfortseter. Jeg hadde det på min gamle 520d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 17, 2016 Share Skrevet September 17, 2016 Jepp, aktive seter var tilvalg på E39 og E6x med standard- og komfortseter. På F1x lurer jeg på om det kun gjelder komfortseter, men dette skal jeg ikke konkludere med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå