Tine E Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Hei! Motoren min har gått til helvete, og jeg har en delebil for hånd. Den som står i bilen nå er M54-B22 (170hk) Den i delebilen er M52-B20 (150hk) er det mye jobb å bytte om? Ledninger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Det er ikke lov å sette i en eldre motor og hvorfor vil du ha i en svakere motor enn den du har? om ikke bilen var dau nok fra før vil den bli det med en mindre motor. Skal du bytte fra M54 til M52 så er det nok en del arbeid ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine E Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 Jeg vil bare få satt i en fungerende motor slik at jeg får solgt bilen. Sånn som den er nå er den ikke kjørbar desverre.. Så jeg burde bare lete etter en delebil med helt lik motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine E Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 Kan jeg sette inn M54-B25, 525i, 2002 modell? Min er 520i 2002 modell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 (endret) Kryr jo av disse motorene på nett. Her er et forslag: http://m.finn.no/bap/forsale/search.html?q=bmw+e39+motor&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL ..Samme motor er jo bare pnp. Endret September 18, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 1 time siden, Tine E skrev: Jeg vil bare få satt i en fungerende motor slik at jeg får solgt bilen. Sånn som den er nå er den ikke kjørbar desverre.. Så jeg burde bare lete etter en delebil med helt lik motor? Hva er det som er galt med den som står i bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 1 time siden, Tine E skrev: Kan jeg sette inn M54-B25, 525i, 2002 modell? Min er 520i 2002 modell.. Det er heller ikke lov å sette i en større motor enn den du har, men hva du setter inn i bilen din skal ikke jeg bry meg om, men du bør si fra til en eventuell kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine E Skrevet September 18, 2016 Forfatter Share Skrevet September 18, 2016 Toppen er gåen på motoren jeg har, så da bytter jeg like så godt hele greia. takk for hjelp, er ikke god på regler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet September 18, 2016 Share Skrevet September 18, 2016 Det er MYE jobb å bytte M54 med M52. Da skal du vite hva du gjør. Det er mange forskjeller i ledningsnettet og systemet ellers på disse. Ut fra min erfaring ville jeg helt klart holdt meg til M54 motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorena Skrevet September 19, 2016 Share Skrevet September 19, 2016 Jeg har endret M52 til M54. Nå tror jeg at det er bedre å endre en bil enn motor. Ny motor var gratis for meg, men det var virkelig terrivle å endre alle ting som var nødvendig. Det virker som motorer er ikke bare forskjellige, men for forskjellige kjøretøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå