Gabz Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Noen som vet hvor jeg kan finne en komplett liste over utstyr som var tilgjengelig på E39, med nummer/koder og alt? Finner kun britisk liste for M5.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Dette lurer jeg også på. Jeg kontaktet BMW Norge og min lokale BMW Forhandler for en liten stund siden, men ingen av de fant noe da. Merkelig at sånt ikke arkiveres? Vil da tro at slikt var tilgjengelig på data i 2003. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 Har jo sett folk har det for E60 osv., så burde da finnes ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 Opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 22, 2016 Share Skrevet September 22, 2016 Her er noen tyske prislister jeg har: September 2002 Mars 2003 September 2003 (kun touring) Individual-utstyr/farger og slikt står normalt ikke i prislistene, men alt vanlig utstyr som var tilgjengelig ved den datoen skal være der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2016 Forfatter Share Skrevet September 22, 2016 Da har jeg litt å lese på Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå