Gå til innhold

Min E71 X6 30D - M Performance - H&R senk


Fahad
 Share

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Fahad skrev:

Da har jeg vært innom hos forhandler, og han fortalte at han ringte forhandleren i Tyskland og fikk beskjed om at den i blå mangler en ting som er ganske greit å ha på en M bil.. han mente at det er en knapp som gjør at eksosen lager skikkelig grom lyd på 1 og 2 gir. Uten det utstyret så må jeg vente til bilen kommer opp i  en viss hastighet for å få den lyden.. han sa noe om at skjoldene åpner seg med engang ved å trykke på den knappen.

Den sorte har det utstyret, så jeg får se på mandag hva som skjer men det blir hvertfall en M3 

Hørtes merkelig ut.. hva var det utstyret da? 

For om det er samme årsmodell og har standard eksos skal de jo oppføre seg likt. 

Det er litt likt som i 335i at man kan åpne og lukke en ventil i eksosen. Den er normalt sett lukket ved kaldstart, og er lukket ved lav fart/cruising på landeveier på lavt turtall, så åpner den seg ved pådrag.

I sport og sport+ skal det visstnok være åpent hele tiden. 

Om det er den knappen så syns jeg det er rart siden det er standard.

Om det er ZCP, så skal det være bedre eksos på den så da er jeg med :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Gorg skrev:

Hørtes merkelig ut.. hva var det utstyret da? 

For om det er samme årsmodell og har standard eksos skal de jo oppføre seg likt. 

Det er litt likt som i 335i at man kan åpne og lukke en ventil i eksosen. Den er normalt sett lukket ved kaldstart, og er lukket ved lav fart/cruising på landeveier på lavt turtall, så åpner den seg ved pådrag.

I sport og sport+ skal det visstnok være åpent hele tiden. 

Om det er den knappen så syns jeg det er rart siden det er standard.

Om det er ZCP, så skal det være bedre eksos på den så da er jeg med :) 

Jeg husker ikke hva han kalte det. Det var noe med M et eller annet 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fahad skrev:

Elendig annonse da! Men utstyrslisten kunne kanskje vært bedre ? 

Den var rimelig slett ja 🙃

Spørs vel om den lista var fullstendig.. 

Håper du får adaptive led, for de er fantastisk!! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Gorg skrev:

Den var rimelig slett ja 🙃

Spørs vel om den lista var fullstendig.. 

Håper du får adaptive led, for de er fantastisk!! 

 

Jo det må jeg bare ha! Bruker ikke så mye penger på en bil uten adaptive led! Men det tror jeg er standard på F80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt deg f80 m3? Jeg annonserer min om noen uker. Den er samme blåfargen som nevnt over her. Den har svart skinn, Carbon tak, org 19", 360 kamera, ryggekamera, største navi og HK anlegg ++++ 

 

ring 41529760 for mer info.

IMG_3200.JPG

Endret av leif harald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, leif harald skrev:

Kjøpt deg f80 m3? Jeg annonserer min om noen uker. Den er samme blåfargen som nevnt over her. Den har svart skinn, Carbon tak, org 19", 360 kamera, ryggekamera, største navi og HK anlegg ++++ 

 

ring 41529760 for mer info.

IMG_3200.JPG

Nei, men det skjer nok neste uke. Har en X6 som skal byttes inn derfor så må jeg til forhandler. Din er utrolig fin, hadde jeg ikke hatt X6en kunne jeg faktisk vært interessert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, leif harald skrev:

Aa 👍👍 ikke betal for mye da. Disse har falt mye i pris nå som avgiften er gått bort. Autosport sin du skal bytte inn i? Er ikke mange i denne fine blåfargen 👍 

 

Jeg skal ha rundt 850 for min 😃

Jeg får den for mindre enn 850 hehe :) men forhandleren må bestille fra Tyskland. Skal se på en til på mandag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...