Fahad Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 4 minutter siden, BimmerFan! skrev: Svart!! Black on black 😄 Interiøret på den i blå var knallfin! Har ikke sett på den sorte enda.. BimmerFan! reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Nei, må ta den blå! Må ha noe som skiller seg ut Den blå er jo nydelig! Svart blir så kjedelig når man først går for M3, synes jeg.. Dark Knight, Fahad og Freakshow reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 2 minutter siden, Gabz skrev: Nei, må ta den blå! Må ha noe som skiller seg ut Den blå er jo nydelig! Svart blir så kjedelig når man først går for M3, synes jeg.. Ja jeg likte den i blå! Fargen kunne kanskje vært et hakk mørkere 🤔 Men med M Performance deler, så blir den veldig kul Gorg, Torek og Haug reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Absolutt! Jeg er sterk advokat av farger som skiller seg ut, pluss at den blåfargen er utrolig kul i seg selv Må jo være litt blikkfang på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 38 minutter siden, Fahad skrev: Hva syns du om den fargen da? Yas Marina Blue eller sort ? Begge passer bra! Men tror jeg ville valgt Yas Marina Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 7 minutter siden, Gabz skrev: Absolutt! Jeg er sterk advokat av farger som skiller seg ut, pluss at den blåfargen er utrolig kul i seg selv Må jo være litt blikkfang på veien Helt enig! Når man først kjøper en M bil, så bør det helst være en farge som skiller seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Riktig Hva slags farge var det på interiøret i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 (endret) 33 minutter siden, Gabz skrev: Riktig Hva slags farge var det på interiøret i den? Setene var i lys beige, og alt annet var sort.. tror de var litt lysere enn oyster som jeg har nå Endret Mars 31, 2017 av Fahad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fxslin Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Hmmm, så X6 skal bort..... Litt skuffet nå.... :-/ Men så lenge du bytter inn en M bil så er det godkjent Enig med de fleste andre her at når man først går for en fet bil, så bør fargen stå i stil! Sort er nøytralt og greit, men den "blå" så rett og slett nydelig ut. (og sjelden farge?). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 15 minutter siden, fxslin skrev: Hmmm, så X6 skal bort..... Litt skuffet nå.... :-/ Men så lenge du bytter inn en M bil så er det godkjent Enig med de fleste andre her at når man først går for en fet bil, så bør fargen stå i stil! Sort er nøytralt og greit, men den "blå" så rett og slett nydelig ut. (og sjelden farge?). Ja fxslin Blitt veldig glad i den, men det er nå den bør selges. Heller mer mot den blå fargen 😀 Har faktisk ikke sett noen F80 med den fargen her i Norge. fxslin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 1 time siden, Fahad skrev: Setene var i lys beige, og alt annet var sort.. tror de var litt lysere enn oyster som jeg har nå Høres jo veldig bra ut det Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 31, 2017 Share Skrevet Mars 31, 2017 Kanskje setene er champagne? Det er ei herlig farge! Legg ut bilder hvis du har 😎 Trenger ikke å dele annonse eller noe, men noen teasers hadde vært kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 31, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2017 20 minutter siden, Gorg skrev: Kanskje setene er champagne? Det er ei herlig farge! Legg ut bilder hvis du har 😎 Trenger ikke å dele annonse eller noe, men noen teasers hadde vært kjekt! Skal til forhandleren i morgen, så kan jeg be han sende over noen bilder på mobilen min. Bilen står i Tyskland Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet April 1, 2017 Forfatter Share Skrevet April 1, 2017 (endret) Da har jeg vært innom hos forhandler, og han fortalte at han ringte forhandleren i Tyskland og fikk beskjed om at den i blå mangler en ting som er ganske greit å ha på en M bil.. han mente at det er en knapp som gjør at eksosen lager skikkelig grom lyd på 1 og 2 gir. Uten det utstyret så må jeg vente til bilen kommer opp i en viss hastighet for å få den lyden.. han sa noe om at skjoldene åpner seg med engang ved å trykke på den knappen. Den sorte har det utstyret, så jeg får se på mandag hva som skjer men det blir hvertfall en M3 Endret April 1, 2017 av Fahad HenrikSolberg og BimmerFan! reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerFan! Skrevet April 1, 2017 Share Skrevet April 1, 2017 15 minutter siden, Fahad skrev: Da har jeg vært innom hos forhandler, og han fortalte at han ringte forhandleren i Tyskland og fikk beskjed om at den i blå mangler en ting som er ganske greit å ha på en M bil.. han mente at det er en knapp som gjør at eksosen lager skikkelig grom lyd på 1 og 2 gir. Uten det utstyret så må jeg vente til bilen kommer opp i en viss hastighet for å få den lyden.. han sa noe om at skjoldene åpner seg med engang ved å trykke på den knappen. Den sorte har det utstyret, så jeg får se på mandag hva som skjer men det blir hvertfall en M3 Gå for den sorte, og folier den i den fargen du liker Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå