malsos Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Hei, har en 2015 525 F11 uten navi og tenker å rette på denne fadesen. Noen som har noen ideer om hvem som kan få til det. Sjekket med Strandveien auto i går og der var det deler for, hold deg fast, head unit 23.000, skjerm 27000 pluss litt smårask og arbeid. Rundt 60 var en realistisk sum. Det var i overkant...... Gode tips mottas med takk. Skulle forresten også ha montert krok, den kunne jeg få for 25 hos strandveien, stiv pris det også tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 @SweetBMW/@Saltkjelen kan nok hjelpe deg til en noe snillere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 23, 2016 Share Skrevet September 23, 2016 Ingen problem å ordne til en hyggeligere pris enn det du har blitt forespeilet deg hos Strandveien. Send meg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malsos Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 On 23.09.2016 at 10.32, awt skrev: @SweetBMW/@Saltkjelen kan nok hjelpe deg til en noe snillere pris. Byttet heller bilen og kjøpte x5 plugin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 https://www.facebook.com/groups/933439170000652/?fref=ts Disse har fått positiv omtale. Jeg tenker likevel å gjøre det selv på min F11. Om jeg kjøper delene fra GS bildeler eller ebay har jeg ikke bestemt meg for enda, men begge deler skal jo gå greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå