Reefer Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 (endret) Hei. Har akkurat kjøpt meg en 2011 320xd e91. Lurte da på hvordan det er mulig å få connected drive eller bmw apps? Er det bare noe som må kodes eller må det monteres noe ekstra? Vet jeg har 6VC Controll Combox og 609 Navigasjon System Profesjonalitet. Har ikke usb i midtkonsoll men har mulighet for å sette inn en snap in adapter. Noe meg jeg trenger? Mode. Vi. Har Stian Engebakken Endret Oktober 5, 2016 av Reefer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 (endret) Får sikkert bedre svar i den riktige kategorien: http://bimmers.no/forums/forum/4-bilstereo-multimedia-og-navigasjon/ Men en må vel ha CIC for å få Connected drive, om du ikke har det. Endret Oktober 5, 2016 av Reef89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Du må ha en baseplate og snap-in adapter som støtter mediafunksjoner for at du skal få noen nytte av BMW Apps, men du må også ha USB. Mht. at du har en 2011 modell har du sannsynligvis for ny software på CIC´en din også, slik at denne må programmeres til en eldre software eller så må du kjøpe dyre aktiveringskoder i tillegg. 2 timer siden, Reef89 skrev: Får sikkert bedre svar i den riktige kategorien: http://bimmers.no/forums/forum/4-bilstereo-multimedia-og-navigasjon/ Men en må vel ha CIC for å få Connected drive, om du ikke har det. Bilen er en 2011 modell og har utstyrskode 609. CIC kom f.o.m. introduksjonen av E90/E91 LCI i slutten av 2008. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 2011-modell går vel greit om man ikke har fått oppdatert software etter dette? Det var vel da disse funksjonene kom. Ellers klarer man seg sånn sett kun med USB om man vil gjøre det enklest mulig. Personlig synes jeg snap in-adapter er mer heft enn nytte, så jeg har bare hatt USB til BMW apps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet Oktober 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2016 Ok, men er det mye jobb å bytte ut aux kontakt til usb/aux? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Man må strekke ledning fra bagasjerommet, men det er en forholdsvis grei jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet Oktober 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2016 Ok, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå