BMW Ginnis Skrevet Oktober 5, 2016 Share Skrevet Oktober 5, 2016 Hei, har lagt merke til at det er en ulyd når jeg trør in kløtsjen... er bare hvis motoren får motstand og jeg trør inn kløtsjen at lyden kommer den lyden kommer ikke hvis jeg har bilen i nøytral å da trør inn kløtsjen noen som har peiling på hva det kan hva?? Setter pris på alt av svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Ginnis Skrevet Oktober 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2016 (endret) Kan kanskje laste opp en lydfil eller video iløpe av imorgen dagen Endret Oktober 5, 2016 av BMW Ginnis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 6, 2016 Share Skrevet Oktober 6, 2016 Utløserlager? stig. reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 7 timer siden, Gabz skrev: Utløserlager? her og holder jeg en knapp på utløserlager som Gabz nevner. men den lyden skal jo egentlig være der alle gear og i fri så lenge motor går , hvis det er utløserlager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 10, 2016 Share Skrevet Oktober 10, 2016 (endret) Er nok utløserlager tipper jeg. Lyden blir borte når du trår inne clutchen ikke sant? Hvis du slepper den mens den står i fri da kommer lyden tilbake? Endret Oktober 10, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW Ginnis Skrevet Oktober 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2016 (endret) Næi, lyden kommer når jeg bare har den i gir åså trør in kløtsjen. hører det best hvis jeg har den i første gir åså trør in kløtsjen.. :/ det er ikke noe lyd når jeg har den i fri og da trør in kløtsjen Endret Oktober 10, 2016 av BMW Ginnis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Okei kan sikkert oppføre seg litt forskjellig dette. Men spørs nok om det er utløserlageret ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E21noob Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Dobbeltmasse svinghjul? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå