powerfulglenn Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Heisann! Nå skal jeg prøve og holde meg til 1 bil.. vurdert om jeg skulle lage en post en stund nå.. Begynner med bilen ikveld! kort fakta: 316 som er godkjent ombygd 325 med M20 motoren. Deler er bare ORGINAL BMW deler. byttet skjermer bak, hele bakparti samt bagasjerom, dører, kanaler osv er litt rust i gulv som jeg har sett, men flere bilder kommer! fått hentet meg en 325 motor som jeg begynner også på ikveld! Maggi93 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Oktober 7, 2016 Share Skrevet Oktober 7, 2016 Går ut ifra det er m20 motor du har hentet da eller? Hva er planer for motor og effekt uttak? Budsjett eller fullt ut? Digger E30 så følger med her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eddy Skrevet Oktober 9, 2016 Share Skrevet Oktober 9, 2016 Gleder meg til å se hva du gjør med denne. Har du noen planer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Oktober 11, 2016 Share Skrevet Oktober 11, 2016 Lure på kor mange år da gjekk før eg såg at "powerfuglenn" eigentleg var "powerfulglenn" Uansett, sleng ut litt planar då vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 17, 2016 Share Skrevet Oktober 17, 2016 On 12.10.2016 at 0.48, RF91 skrev: Lure på kor mange år da gjekk før eg såg at "powerfuglenn" eigentleg var "powerfulglenn" Uansett, sleng ut litt planar då vel Samme her ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Spennende prosjekt da, følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå