///Bmw-Tor Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 (endret) Da skal jeg endelig kjøpe meg min andre E39 etter og hatt en Passat 3b i over 4 år som skal blir spiker iløpe av 1-2 uker. Går bare og teller ned dager nå gleder meg som en unge til å få E39 igjen 😀 Min første E39 hva en 525ia 2003 mod, denne gang landet det på en 523i 1998 mod som har gått ca 290.000 km. Som jeg skal kjøpe av en i slekten til fruen, han er mekaniker så han har tatt vare på bilen men har kommet litt rust på bagasjeluken og lista under og høyre framskjerm har det kommet en del (lurer på om jeg skal bare få tak i en brukt en eller og pusse ned får se) Ellers er den noen småting som må fikses som en intriørlist som skulle vært byttet et klips på, nye innstegslister og ny framrute etterhvert. PLANER: Ikke bestilt / Ikke gjort Bestilt / Ikke montert Gjort Ny frontrute Chrome nyrer Bakluke spoiler Nye skiltholdere Polere opp orginale xenon lyktene Ny innstegslist høyre framme Fikse løs dørlist Fikse den rusten som er på bilen Montere Ice Blue LED innvendig Skinn inntriør Effekt anlegg K&n filter Nye felger (ukjent) Fikse Instrumentpanel noen pixel feil Senke fjærer ? Shortshift ? Nye baklykter (Hvit blinklys) Effektanlegg Nytt emblem bakluke Led i grøftelys En sikkerlig lakk rens og polering LED skiltlys Nye planer kommer fortløpende 😀 Kom gjerne med tips 😀 TypeDD31 Model523i - EUR Development CodeE39 ChassisLIM SteeringLL Doors4 EngineM52 Displacement2.50 Power125 DrivetrainHECK TransmissionMECH ColorCosmosschwarz Metallic - 303 UpholsteryStandardleder/schwarz - N6SW Production PlantDINGOLFING Production Date1998-05-06 Standard Equipment 260Side Airbag Driver/frt PassengerSeitenairbag Fuer Fahrer/beifahrer 411Window Lifts, ElectricFensterheber,elektrisch Vorn/hinten 520FoglightsNebelscheinwerfer 548Speedometer With Kilometer ReadingKilometertacho Options 267Lt/aly Wheels Star Spoke 49Lm Raeder/sternspeiche 49 320Model Designation, DeletionModellschriftzug Entfall 423Floor Mats, VelourFussmatten In Velours 428Warning TriangleWarndreieck 464SkibagSkisack 494Seat Heating F Driver/front PassengerSitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 500Headlight Washer Sys/intensive CleaningScheinw.waschanl./intensivreinigung 508Park Distance Control (pdc)Park Distance Control (pdc) 522Xenon LightXenon-licht 534Automatic Air ConditioningKlimaautomatik 540Cruise ControlGeschwindigkeitsregelung 555On-board ComputerBordcomputer 628Communication PackageKommunikationspaket 629Car Telephone (gsm) W Card Reader FrontAutotelefon Mit Kartenleser Vorn 801Germany VersionDeutschland-ausfuehrung 863Europe/dealer DirectoryService Kontakt-flyer Europa 879German / On-board DocumentationDeutsch / Bordliteratur Information 473Armrest, FrontArmauflage Vorn 665Radio Bmw BusinessRadio Bmw Business Endret November 8, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 14, 2016 Share Skrevet Oktober 14, 2016 Virker hel og fin den der Gøy at noen beholder dem preface også! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2016 (endret) Har litt lyst og kanskje sette på senkefjærer og effektanlegg men ikke helt sikker enda Har hvertfall lyst og fremheve rekke sekseren mere 😀 Står konfilter på nå ( får med original boksen også) Tips til bra effekt anlegg? Kom på at det er noen pixel feil også på displayet som også må fikses 👍 Endret Oktober 14, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2016 Innstegslista høyre framme har gummien løsnet. Går det ant og bare kjøpe den eller må jeg bytte ut hele lista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Fikk første pakken i dag Bestilte 12 oktober og fikk den i dag 😀 overraskende rask levering fra Taiwan. Bakluke spoiler ferdig lakket i Cosmosschwarz og til under 300 kr ink frakt (kvaliteten ser ut til og være bra 👌) Venter enda på flere pakker som er på vei. Kun 2 dager igjen til jeg skal hente bilen 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 (endret) Nice Gjør mye den der! Bare pass på å ikke sprekke lakken når du skal bøye den til luken. Endret Oktober 18, 2016 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 (endret) Skal prøve og ikke gjøre det. Kommer nye BMW motorsport skiltholder om ca 7 uke. Andre planer er og bytte ut alt av lys innvending med ice blue LED. Og fikse litt små ting ( trenger ny innstegslist høyre framme og feste dørliste da ene klipset hva ødelagt.) Endret Oktober 18, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Gratulerer med e39 Ser veldig bra ut. Liker at du har tenkt å holde bilen preface. Prefacen blir veldig lekker med litt senk og noen felger. Jeg kjører samme stil på min 528 og synes det er helrått. Angående innstegslistene så må man bytte hele listen. Jeg har en hel list med gummi på til passasjersiden foran om det er den du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 (endret) 6 minutter siden, salnes34 skrev: Gratulerer med e39 Ser veldig bra ut. Liker at du har tenkt å holde bilen preface. Prefacen blir veldig lekker med litt senk og noen felger. Jeg kjører samme stil på min 528 og synes det er helrått. Angående innstegslistene så må man bytte hele listen. Jeg har en hel list med gummi på til passasjersiden foran om det er den du trenger. Pris? Hvor kjøpte du baklyktene dine? Endret Oktober 18, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 200kr pluss porto for listen tenker jeg er greit Lyktene hadde jeg fra en delebil men ligger et par på finn tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 (endret) 13 minutter siden, salnes34 skrev: 200kr pluss porto for listen tenker jeg er greit Lyktene hadde jeg fra en delebil men ligger et par på finn tror jeg. 👍 kan gi beskjed når jeg har hentet bilen og studert dem andre listene å. Har du norn tips? Planer om skinn men vet ikke om det blir med det første. Fant et grått skinn inntriør en halv time herfra for 2000 kr. Endret Oktober 18, 2016 av ///Bmw-Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 4 timer siden, ///Bmw-Tor skrev: Fikk første pakken i dag Bestilte 12 oktober og fikk den i dag 😀 overraskende rask levering fra Taiwan. Bakluke spoiler ferdig lakket i Cosmosschwarz og til under 300 kr ink frakt (kvaliteten ser ut til og være bra 👌) Venter enda på flere pakker som er på vei. Kun 2 dager igjen til jeg skal hente bilen 😀 Gidder du å linke til den siden du kjøpte denne listen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 Nå, Bimmerlorris skrev: Gidder du å linke til den siden du kjøpte denne listen ? https://www.ebay.com/itm/321845895829 Ebay er tingen 👍 Rask levering og god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Slenger meg på og gratulerer med bil i riktig farge Hva slags farge er det på interiøret ? Du burde få tak i skinninteriør Det blir litt mer luksus i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlorris Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 1 minutt siden, ///Bmw-Tor skrev: https://www.ebay.com/itm/321845895829 Ebay er tingen 👍 Rask levering og god kvalitet. Takker og bukker Tor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå