havardfred Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 har just bestilt nye bremseklosser og bremseskiver til min e92 320d. men begynner nå å bli i tvil om bremsevarslerne må byttes i samme slengen på e9x? stod på bremseklossene når jeg kjøpte de at de var klargjort for bremsevarslere, uten at jeg tenkte noe mer over det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Ja, bytt de i samme slengen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 typisk, da må jeg betale frakt på de også siden den først pakken allerede er sendt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Oktober 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2016 er dette noe de selger på bil tema? og passer de overens med flere forskjellige biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Biltema har kun ABS sensor. Så det går ikke, en mekonomen butikk kan ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 18, 2016 Share Skrevet Oktober 18, 2016 Koster nok heller ikke så mye hos en BMW-forhandler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå