E39_Cato Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 (endret) Hei hei! Fikk ett nytt tilskudd til bilparken min denne uken, da Honda Integran måtte vike. Dette er en 95 Bmw 320i cab Svart utvendig, svart sportskinn innvendig og selvsagt svart tak! Denne er totalt bygget om til 3.2 M3. 6 trins manuell, M3 ratt, M3 lister, fangere osv. Har ikke de største planene for denne enda, da den vil være til salgs om noen er interessert. men frem til den blir solgt blir det litt små pusling for å få den i enda bedre stand enn den er pr.dd. Ting jeg vet pr nå som bør gjøres : klutsj begynnet å bli sliten. klunkelyd i bakstilling ratt står skjevt slitt ratt div pærer defekt mangler grøftelys Mangler M3 leppe Ellers så dukker det nok opp mer ting når man begynner å pirke litt i den Endret Oktober 21, 2016 av Cato525 Shattered og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 20, 2016 Share Skrevet Oktober 20, 2016 Fet bil! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2016 Kjøpt ny olje idag så da blir det oljeskift. Har også fått tak i original bmw hardtop som hentes ila dagen idag pengene flyr om dagen Noen som har erfaringer med denne oljen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2016 Da var olje og filter byttet idag. Klarte kunststykket å søle nesten 4 liter olje enda godt den bare koster 250,- pr liter Hadde fyllt på og var fælt så fornøyd. Skulle starte bilen å la den gå litt for å sirkulere før etterfylling. Intelligente meg hadde glemt å skru fast låkket på oljefilter... Det ble gris det!!! Var ikke snakk om mange sekundene bilen sto og gikk heller, så fikk tatt en idiotisk test av oljepumpe og samtidig flushet systemet :'D ikke barebare og stresse Så etter byen rundt ble det kjøpt inn my 4liters dunke med olje, og absorberings sand fra Biltema Ble omsider ferdig og motoren fikk en veldig mye bedre gange. Og nå vet jeg at den har skikkelig olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 Deilig med fersk olje Synd med sånne slurvefeil men shit happens! E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 hvor er det du skrur cato Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 12 minutter siden, Djwik skrev: hvor er det du skrur cato Ikke hos deg Hadde vært moro å komme og titte litt en dag, skal vi prøvekjøre 3.2l Daniel? E39_Cato reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet Oktober 21, 2016 Share Skrevet Oktober 21, 2016 1 minutt siden, Shattered skrev: Ikke hos deg Hadde vært moro å komme og titte litt en dag, skal vi prøvekjøre 3.2l Daniel? å er et ikke hos meg det hadde jeg aldri skjønt jeg er for tung på høyre foten for m3 3,2 men hadde jo vert moro å prøvd det en gang også Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2016 19 minutter siden, Djwik skrev: hvor er det du skrur cato Fikk låne bukk på gamle jobben idag dekksenteret bak døgnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39_Cato Skrevet Oktober 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2016 31 minutter siden, Gabz skrev: Deilig med fersk olje Synd med sånne slurvefeil men shit happens! Ja uhell skjer aldri fått det til før, og håper jeg slipper sånt i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå