MrBrum Skrevet Oktober 24, 2016 Share Skrevet Oktober 24, 2016 Er det flere enn meg som pusler med å oversette INPA og NCS EXPERT til NORSK ? I hvertfall noe av systemene. Jeg for min del konsentrerer meg om E39 ettersom jeg har det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2016 Det blir nok til at jeg i hovedsak oversetter menyer til norsk og koder/meldinger til engelsk. Wiigern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 31, 2016 Share Skrevet Oktober 31, 2016 Om man har rette versjonen av inpa så er den delvis på engelst. Mens den siste 5.0.6 kun er på tysk. Det synes jeg er helt kurant egentlig. Men selvsagt bra at du tar deg tid til å oversette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet Oktober 31, 2016 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2016 (endret) Jeg synes ikke tysk er kurant jeg. Og med såpass gammel bil jeg stort sett kjører tror jeg INPA blir brukt en del år til. Kommer til å kjøre rrundt på veteran treff med BMW, Laptop og INPA.... Jeg forsøkte Rheingold, men fikk ikke frem feilkodene som jeg visste var der engang... Endret Oktober 31, 2016 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wSax Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Jeg er i samme båt som deg. Prøvde å laste ned INPA på nettet, men det fungerte ikke. Brukte derfor CD-en som fulgte med diagnosekabelen, og jeg endte derfor opp med den tyske versjonen. Skjønner jeg kanskje skulle ha valgt tysk istedenfor spansk på skolen, men det er for sent nå. Er det et sted på nettet med alle feilkodene? Google oversetter har litt tvilsomme svar i blant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Du kan faktisk bruke Rheingold/ISTA for å få mer info om feilkodene mange ganger. Den har en plass man kan taste inn feilkoden du får i HEX verdier så kan den foreslå hva man bør sjekke og hvilke verdier man skal måle hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBrum Skrevet November 1, 2016 Forfatter Share Skrevet November 1, 2016 (endret) Jeg tror nok at hovedproblemet var at programmet (Rheingold) ikke var konfigurert riktig. Mange funksjoner stoppet med beskjed om at jeg ikke hadde forbindelse med BMW.....vet ikke om det går an å få så mye ut av det så lenge det ikke er original program..... kanskje jeg forsøker igjen en annen gang... Endret November 1, 2016 av MrBrum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 1, 2016 Share Skrevet November 1, 2016 Jeg bruker den i min signatur funker prima. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå