Gå til innhold

Defekt tredje bremselys - E39

Gabz
 Share

Anbefalte innlegg

Hola socios. 

Har en '02 E39 sedan hvor midtre bremselys bak ikke fungerer. Har fått pærevarsel for høyre side bak i intrumentpanelet, er nok derfor da alt annet på høyre funker. Byttet pære, ingen forskjell. Sjekket også pæreholder og kontakten til denne, så fine ut begge to. Sikring har heller ikke gått. Er det da et standard sted hvor disse får kabelbrudd som er kjent? Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

På min e39 sp hadde den tynne metall plata rusta ganske mye pga en dårlig pakning så den fikk dårlig kontakt i blant og alt av lys ble borte.

Pusset denne ned med pussepapir så var det i orden.

På x5en til onkelen min hadde han samme problem som deg og da demonterte jeg lykta om det var noe feil og jaggu var det feil. Den tynne plata bak lykta hadde knekt på et lite sted og da mistet den strømmen. Fikset dette på et eller annet vis å vips så var alt tilbake igjen..

Håper du har noe lett problem som dette :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facelift-lyktene er annerledes. Der er ikke lykten splittet. Løste samme problem med å bytte på høyre side. Kretskortet til LED-stripene har brent seg eller noe, luktet svidd i starten og. Men alt annet funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 28.10.2016 at 19.48, Shattered skrev:

Har samme probleme, men  på touring. Lurer fælt på hvordan det skal eventuelt fikses før eugodkjenning. :huh: noen som har tips? 

Jeg har det samme problemet på min touring. På min er det brudd i det meste av ledninger oppe ved høyre hengsle. Multimeter er fint å bruke her. For å finne ut om det går strøm til lykta...og evt for å finne ut hvor strømmen stopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...