Tollefsen Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 7 minutter siden, Eminent skrev: Vet ikke ? Hehe .. Blir jo stoppet i ny og ne. Jeg har sett på KW i dag , vurderer å eventuelt bestille det og selge D2 settet til skam pris . For eks. Sant nok får holde oss oppdatert hva du velger hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Februar 22, 2017 Share Skrevet Februar 22, 2017 Eg hadde utvilsomt kvitta meg med D2-settet og skaffa nåke so har TÜV. Blir for dumt å køyra rundt i ein sopass ny og ordentlig bil utan å ha alt på stell, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2017 4 timer siden, RF91 skrev: Eg hadde utvilsomt kvitta meg med D2-settet og skaffa nåke so har TÜV. Blir for dumt å køyra rundt i ein sopass ny og ordentlig bil utan å ha alt på stell, spør du meg Det var akkurat det jeg tenkte , så hvis noen er interessert så selger jeg D2 sett for 5000kr . Titta på KW stage 3 coilovers i dag. ! Tror det blir perfekt 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 rå bil du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 21 minutter siden, Freakshow skrev: rå bil du har! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 Klødde litt i fingrene så jeg bestilte meg denne Tror det blir veldig bra , (ikke carbon) magneten, Ivrig86 og Even Pladsen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 1 time siden, Eminent skrev: Klødde litt i fingrene så jeg bestilte meg denne Tror det blir veldig bra , (ikke carbon) Rått😻 Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Februar 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2017 1 time siden, Even Pladsen skrev: Rått😻 Ble ikke for overdervet? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Pladsen Skrevet Februar 26, 2017 Share Skrevet Februar 26, 2017 1 time siden, Eminent skrev: Ble ikke for overdervet? hehe Nei syns tøft med slik flipp jeg🙊 Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 10, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2017 (endret) I dag leverte jeg felgene til lakkering ! Oslo felgretting tar seg av jobben. Blir en spesiell farge , håper det blir like pent på felgene. 😁 Og så måtte jeg bestille 2 nye bakdekk. Falken Azenis 285/25 - 20 😁 I mellomtiden har jeg også satt lamin-x på tåkelyktene. Endret Mars 12, 2017 av Eminent Ivrig86 og mossing 92 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2017 (endret) Da har jeg endelig fått montert det andre sideskjørtet 😁! prøvde å sette på Lamin-x på frontlyktene i går, men ble ikke helt bra så har tenkt å gjøre et nytt forsøk i kveld 😊 Gleder meg som et barn til felgene blir ferdig 😁😁! Endret Mars 12, 2017 av Eminent Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Mars 12, 2017 Share Skrevet Mars 12, 2017 Rå bil og kjekk tråd Blir det duckbill-poiler? (Andenebb) Den var jo faktisk en god smule tøff Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2017 1 time siden, magneten skrev: Rå bil og kjekk tråd Blir det duckbill-poiler? (Andenebb) Den var jo faktisk en god smule tøff Hehe tak takk Ja ,, blir vel det ! Jeg tror det blir kjempe tøft selv, hadde engentig lyst på EVO 2 luka fra Schmiedmann men tenkte jeg skulle prøve denne spoileren først , håper ikke det blir for mye, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2017 Har også bestilt nye blinklys Vet ikke hvorfor jeg ikke har byttet dette tidligere, Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 I dag fikk jeg fargekartet fra Oslo Felgretting for å velge hvilken type farge jeg skal ha på felgene. Alle er kobber nyanser . Blir vanskelig å bestemme seg føler jeg , lys eller mørk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå