Rollerboy Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 1222 likte jeg best, etter mye att og fram. Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 (endret) Her er litt bedre bilder Endret Mars 18, 2017 av Eminent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 18, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2017 (endret) Da er fargen på felgene bestemt Endret Mars 18, 2017 av Eminent Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2017 (endret) Da fikk jeg endelig tid til å sette på lamin-x på frontlyktene ! Skal prøve å montere alt sammen av delene neste helg, venter bare på felger og par små deler så begynner bimmer'n å bli klar for i år Endret Mars 19, 2017 av Eminent bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 19, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 19, 2017 Share Skrevet Mars 19, 2017 Eg trur detta blir jævla bra Flott farge du valgte til felgane og Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 20, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2017 13 timer siden, RF91 skrev: Eg trur detta blir jævla bra Flott farge du valgte til felgane og Takk takk Jeg var så usikker når det kom til fargen på felgene. Var så sinnsykt mye å velge mellom. Ikke bare farger, men nyanser også. Jeg tror og håper jeg har valgt riktig. Jeg tok med fargekartet opp til bilen Og satt det opp mot blåfargen. Da synes jeg den E1233 passet best så får vi se om jeg har valgt riktig når felgene kommer , Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 21, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2017 I går fikk jeg bakdekka levert falken 285/25-20 . Even Pladsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 Hat endelig fri fra jobb denne helga, så jeg skrudde på frontlyktene og fangeren i går. Tok også på de nye sideblinklysa Har mottatt "duck tail" , meeeeeen jeg vet ikke helt om jeg liker den. Føler kanskje den er litt for stor kanskje det blir bedre når jeg lakkerer den i svart blank . Eventuelt om jeg kan "pusse" den ned litt. Føler flippen bak stikker litt for langt ut.! Skal snakke med lakkerer se om det går an å "forkorte" den litt. Hehehe Hvis ikke tror jeg nok det hjelper når den er lakkert og når felgene kommer på, blir mer helhet i utførelsen tror jeg Hva mener folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 57 minutter siden, Eminent skrev: Hat endelig fri fra jobb denne helga, så jeg skrudde på frontlyktene og fangeren i går. Tok også på de nye sideblinklysa Har mottatt "duck tail" , meeeeeen jeg vet ikke helt om jeg liker den. Føler kanskje den er litt for stor kanskje det blir bedre når jeg lakkerer den i svart blank . Eventuelt om jeg kan "pusse" den ned litt. Føler flippen bak stikker litt for langt ut.! Skal snakke med lakkerer se om det går an å "forkorte" den litt. Hehehe Hvis ikke tror jeg nok det hjelper når den er lakkert og når felgene kommer på, blir mer helhet i utførelsen tror jeg Hva mener folket? Det såg rett og slett fælt ut med den spoileren. Den ser nok bedre (les mindre voldsom ut) når en har full breddekit på osv. Der såg det bare teit ut. High kick performance spoiler er veien å gå:) Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 Personlig likte jeg den ikke i det hele tatt på denne bilen Blir helt feil.. Eminent og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 Støtter de over her! Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 Må nok sei meg einig med resten, ja. Såg litt "malplassert" ut iom resten av bilen e sopass clean Eminent reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 26, 2017 Share Skrevet Mars 26, 2017 1 time siden, Eminent skrev: Hat endelig fri fra jobb denne helga, så jeg skrudde på frontlyktene og fangeren i går. Tok også på de nye sideblinklysa Har mottatt "duck tail" , meeeeeen jeg vet ikke helt om jeg liker den. Føler kanskje den er litt for stor kanskje det blir bedre når jeg lakkerer den i svart blank . Eventuelt om jeg kan "pusse" den ned litt. Føler flippen bak stikker litt for langt ut.! Skal snakke med lakkerer se om det går an å "forkorte" den litt. Hehehe Hvis ikke tror jeg nok det hjelper når den er lakkert og når felgene kommer på, blir mer helhet i utførelsen tror jeg Hva mener folket? Du har ikke vurdert tynnveggede eksoshaler, halene blir liksom mye større utseendemessig enn de du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eminent Skrevet Mars 26, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2017 5 timer siden, bmwgreg90 skrev: Det såg rett og slett fælt ut med den spoileren. Den ser nok bedre (les mindre voldsom ut) når en har full breddekit på osv. Der såg det bare teit ut. High kick performance spoiler er veien å gå:) 5 timer siden, Gabz skrev: Personlig likte jeg den ikke i det hele tatt på denne bilen Blir helt feil.. 5 timer siden, Dal-z skrev: Støtter de over her! 5 timer siden, RF91 skrev: Må nok sei meg einig med resten, ja. Såg litt "malplassert" ut iom resten av bilen e sopass clean Er helt enig med dere, det blir for mye. Passer ikke på Blien Egentlig har jeg lyst på EVO II luka som selges på Schmiedmann. Men får se hva det blir nå. Ett eller annet må jeg sette på. Blir for "naken" uten noe. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå