Skulebollen Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 Blir gal av knirkingen fra dashbordet. Så håper noen har tips før jeg må demontere hele bilen innvendig. Kan ikke skjønne at det kommer fra noen annen plass en forran speedometer eller idriven.. har nå demontert idrive skjermen og kjent baki der om jeg kan kjenne noe som knirker. Men det knirker likevel MOV_0117.mp4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 Prøv å dra til de stagene som sitter i motor rommet. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 5, 2016 Forfatter Share Skrevet November 5, 2016 "stabstagene"? Hvor hardt skal disse strammes til? Bare å ta godt i med en 1/2 skralle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 5, 2016 Share Skrevet November 5, 2016 Ikke mer enn 40nm tror jeg. Men jeg strammer til det er stramt altså da de er fast om du forstår. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 19, 2016 Forfatter Share Skrevet November 19, 2016 Glemte og svare her, men skruene var løse ja! Ene var tilogmed gjengene i torpedoveggen rundet på.. Men uansett, fikk strammet til den ene, og da var knirken vekk! Har plaget meg lenge denne, og har demontert mye for og finne det ut. Så evig takk for svar på dette lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 Dette staget er ganske så viktig for bilen. Å skal ikke kjøres uten dette staget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 19, 2016 Forfatter Share Skrevet November 19, 2016 Hvor mye påkjenning får dette staget da? MTP at jeg kun har en av to tilskrudd på torpedovegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 19, 2016 Share Skrevet November 19, 2016 Det vet ikke jeg, men jeg ser det er 12.9 stål i boltene og det står med fet tekst i ista at man ikke skal kjøre uten dette staget. Så jeg tror det er ganske viktig for stivheten i chassiset ihvertfall fronten. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW40 Skrevet Mai 15, 2017 Share Skrevet Mai 15, 2017 Bilde av stagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 16, 2017 Share Skrevet Mai 16, 2017 https://goo.gl/images/y2kDeu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå