al3x Skrevet November 20, 2016 Share Skrevet November 20, 2016 Som beskrevet i tittelen så har jeg problemer med varmesete på passasjersiden på min E39. Er ikke lys i bryteren og da selvfølgelig ikke varme i sete heller. Virker fint på førersetet. Noen som kan ha en idé til hva dette kan være før jeg setter i gang med feilsøking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Sjekka sikringa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Eller kabelbrudd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 (endret) Sikring. hadde det vært varmeelementene i setet som var feil på, så hadde det sikkert lyst i knappen uansett. Eller kabelbrudd som Gabz nevner Endret November 21, 2016 av Nyheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet November 21, 2016 Share Skrevet November 21, 2016 Enten det eller så ligger feilen i bryter/modulen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 21, 2016 Forfatter Share Skrevet November 21, 2016 Sikringen er felles for begge varmesetene (men sjekket den for å være sikker) så hadde den vært gåen hadde ikke førersetet heller hatt varme. Kan sjekke for kabelbrudd i morgen. Takk for hjelpen så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå